Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb UT in 1024*768 @ 32 bit en alles op high draaien in opengl, maar hij hapert dan eens in de +/- 5 seconden.
Kan onderstaand systeem het gwoon niet aan? |:( of kan ik hier iets aan doen?
Laatste via 4 in 1 drivers geinstalled
Welke radeon drivers weedik niet precies, maar die zijn van 15 augustus (?)

Alvast bedankt

Verwijderd

draai je toevallig de laatste patch?
sinds 4.36 heb ik dat ook

ik denk dat ik ut maar eens opnieuw erop gooi

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
hier hapert ie ook af en toe. om de zoveel tijd gaat de hd lopen ratelen en dan hakkelt het als de pest (ja, dma=aan + via busmaster installed).
het loopt trouwens ook voor geen meter.
ik heb een Athlon 800+Geforce 2 GTS, 256 mbtjes aan ram en een maxtor 7200rpm schijfje en als je bv vanaf een afstand met je shock rifle bezig bent, stort de frame rate wel eens in naar 15fps !!! met zo'n aso $$$$ systeem!

wtf is er mis?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:03
ut loopt altijd klote met nvidia kaarten

over die ati kaart weet ik niks maar op een
-tnt1 loopt hij rederlijk ok
-tnt2 is het zwaar klote(zwarte vlekken of pixels zo groot als ierland)
-ge-force256 Zwaar schokkerig

duss,mijn conclussie is dat UT niet op nvidia kaarten werkt :(
en dat is jammer want UT roeleerd zwaar

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
'k Heb 4.36 met GeForce 1 en nergens last van. De enige haperingen komen door packetloss ;(

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:03
kun je mij dan uitleggen hoe je dat doet dan!?!!?!?

ik wil ook ut spelen!!

Verwijderd

Op Win2000 happerde UT bij mij ook (alle resolutie's). Win98SE loopt 'ie perfect op.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Hmja da's waar. In win2k zit ik soms op 3fps, terwijl in 98se ik 40 haal in dezelfde scene. :)

Oja, gebruik geen 32 bit, dit werkt erg vertragend terwijl het toch niet zoveel uitmaakt. De grahpics zuigen toch wel op een nVidia chip. ;)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Ik draai nog 432, gaat goed zo.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

hep net petsj 4.32 er weer op gedaan en de haperingen zijn weg, loopt prima nu in win2k op m'n tnt2u

Verwijderd

Bij mij gaat ie als een trein :)
Tjaa viper 2 met Metal ondersteuning 8-)

Verwijderd

eeeh
da's niet best
uit ervaring weet ik wel dat de opengl ondersteuning van ut ronduit zuigt >:)

d3d is al beter maar glide is de bom
want als je 16 bit d3d doet dan zie je in de menu's van het spel een duidelijk niet-vloeiende overgang in de blauwe achtergrond
goh, glide kan alleen maar 16-bit
en dan heb ik het niet ?? :)

mijn advies
get yourself 2 voodoo2's :)

(k moe zegen dat mijn v5-5500 retehard gaat in ut pfffffff :)

enne hoe dat kan met die shock rifle
dat komt omdat als je die afschiet dan komt de blauwe gloed van de schok voor <10ms in je beeld :)
op software rendering kan je goed zien dat je kaart dat niet tof vindt :)
mijn zusje's ati vindt het op d3d ook niet tof maar ja met een rage pro 8mb onboard kan dat niet anders :)

(oja ik heb er zelf geen last van)

Verwijderd

Ik heb geen probbies...90 FPS average op 1024*768, 32 bits & alle texture details op high!! *D
win2k prof (+ alle updates, bv SP1 e.d.), 6.47 nvidia drivers & 4.27beta via 4in1 drivers

oh ja...ik draai UT in D3D mode!!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 10:49
ik heb een gewone geforce kaart en heb ook nergens geen last van ik heb alleen de texture details op medium staan

en als je met windows 2000 werk dan heb je in ieder geval veel ram nodig en het is aan te raden om UT een hoge prioriteit te geven
nu kan je dat met alt+tab doen maar makkelijker is het om gamelauncer binnen te halen die kan je dan ook gebruiken om andere spellen een hogere prioriteit te geven hij is hier af te halen

http://www.gameroffice.com/

ik heb trouwens directX 8 erop staan dat werd me wel meerdere malen afgeraden maar ik heb er totaal geen problemen mee het loopt bij mij met win2000 een stuk stabieler

Iseci

Pagina: 1