Is het mogelijk om via internet te bellen in Nederland? Lijkt me wel tof>:) want KPN wordt door mijn internetgebruik al genoeg gesponsord:'(, hoeven ze dat geld van interlocale gesprekken niet ook nog es van mij af te troggelen!:(
dat werkt echt voor geen ene meter... 
ik heb het ook een keer geprobeerd, het zuigt echt grote tijd!!
ik heb het ook een keer geprobeerd, het zuigt echt grote tijd!!
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
TIEN MINUTEN da's toch níks :'(:'(
Moet het per sé via zo'n soort maatschappij dan?
Hoe zit 't technisch gezien in elkaar?
Moet het per sé via zo'n soort maatschappij dan?
Hoe zit 't technisch gezien in elkaar?
Ja, het moet via zo'n bedrijf. In het kort komt het er op neer dat het de data die je normaal gesproken via je telefoonbedrijf krijgt en verstuurd over wordt genomen. Overigens Ritstele.com heeft tot het midden van deze maand geen limiet. En normaal kan je na de tien minuten gewoon weer bellen.
Er zijn nog andere bedrijven waarmee je gratis binnen Nederland kan bellen, zoals HotTelephone.com. Deze doet het de laatste tijd niet bij mij.
Verder bestaan er nog bedrijven, waar je voor moet betalen als je van hun diensten gebruik wilt maken. De meeste vallen af, omdat het duurder is dan normaal telefoneren. De enige bedrijven die interresant zijn als je veel belt, zijn flat fee bedrijven, zoals 4ecalls.com en wowring.com.
De grotere besparingen, zijn er als je veel naar het buitenland belt.
Er zijn nog andere bedrijven waarmee je gratis binnen Nederland kan bellen, zoals HotTelephone.com. Deze doet het de laatste tijd niet bij mij.
Verder bestaan er nog bedrijven, waar je voor moet betalen als je van hun diensten gebruik wilt maken. De meeste vallen af, omdat het duurder is dan normaal telefoneren. De enige bedrijven die interresant zijn als je veel belt, zijn flat fee bedrijven, zoals 4ecalls.com en wowring.com.
De grotere besparingen, zijn er als je veel naar het buitenland belt.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Pagina doet het niet. En de laatste keer dat ik op die site keek kon je nog maar 2 minuten gratis per keer bellen. Dat is ook niet de moeite waard.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Pagina: 1