Toon posts:

Welke tv kaart met canal+

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een tv kaart kopen waarmee ik ook canal+ kan ontvangen
wie weet welke kaart ik het beste kan kopen en hoe ik met die kaart canal+ kan ontvangen
(driver software etc)
wie weet er nog een site wqaar ik meer info kan krijgen
alle hulp stel ik erg op prijs

gr wings

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
<link>http://home.wanadoo.nl/~esnel/</link>
<link>http://www.netzagent.com/freetv/help/cable/CableCrypt%20FAQ%20by%20Vempire.htm</link>

PC specs

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Laa maar hangen, heb het al gevonden.

• digital8
  • Laatst online: 05-01 10:52
moet met Miro PCTV(pro of rave) kunnen, ik ga dit binnenkort zelf ook eens probeeren.

Verwijderd

Hauppage WinTv GO kan ook Canal+ ontvangen en is volgens mij de goedkoopste. Is wel alleen maar een tv kaart.

Verwijderd

Is er met die kaarten dan ook het geluid te ontvangen?? Ik heb me laten vertellen dat Canal+ gecodeerd was en je het beeld wel, maar het geluid niet kan decoderen.

/me wil ook wel zo'n kaartje als het geluid ook werkt !!

Verwijderd

Ja elefino dat had ik ook al gehoord ja.... nee het stond zelfs in de Computer Totaal...

confirmed

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Geluid lukt nog niet omdat de encryptie van de digitale audio nog niet gekraakt is

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• exabart
  • Laatst online: 26-08 21:27
Heb ook zo'n kaartje gehad (Hauppauge Win-TV Go). Canal+ kon ik decoderen, maar het werkte zwaar bagger. Het lukte het programma niet het beeld stil te houden, de resolutie is laag en er zit geen geluid bij. Alleen leuk als je per sé van die diepgaande films wil zien, maar verder heb je er weinig aan.

Verwijderd

Een vriend van mij heeft een TerraTec TV kaart, en die heeft ook via een dubieuze site encrypt-proggies gevonden voor elke gecodeerde zender, hij gebruikt veel turkse zenders, maar is al lang Nederlander, maar er zijn veel trucjes om dit sort coderingen te om zeilen.
Ik kan en wil er hier niet verder op in gaan, omdat ik zelf geen TV-kaart gebruik, ik kijk wel op mijn sateliet en Sony 72 cm FD.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Ehm harry, zou je mij misschien een link ofzo kunnen emailen met decoder software voor terratec kaartje......die heb ik namelijk ook.

Verwijderd

Het decoderen hangt voornamelijjk van de software af en niet van de kaart. De kaart kan gewoon alle programma's ontvangen die er op je kabel worden uitgezonden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Ik kan met de miroPCTV geluid van Canal+ horen.
Canal+ zit op de S-band S32->S36 geloof ik.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

PcDealer: Heb je daar speciale software voor moeten zoeken of werkt het gewoon??
En uh, als het gewoon werkt, wat kost zo'n dingetje???

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-08 16:28

Sharky

Skamn Dippy!

angel-eyes: maar die software doet het vaak alleen met bepaalde chipsets dus je moet wel opletten

This too shall pass

Pagina: 1