Toon posts:

Rokkeveen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ook ik woon in Rokkeveen en heb ADSL aangevraagd op 7/12. Het bleek dat ik een kostenteller had, die heb ik laten verwijderen en nu sta ik sinds 14/12 in status 2 aanvraag naar KPN verstuurd. Gisteren eens gebeld. als ik in een wachtlijst zou staan dan zou ik een brief moeten hebben ontvangen, maar die heb ik niet gekregen. Dus is er nog hoop voor mij denk ik dat ik het toch gewoon ga krijgen. Er ging nu een medewerker persoonlijk op toe zien dat het gerealiseerd werd.

Groetjes Gerben

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

Hoi, ook ik woon in Rokkeveen en heb op 11 december ADSL aangevraagd en op 13 december een brief van de KPN gehad. Daarin stond dat ik binnen 4 werkdagen zou horen of ik door de technische meting zou komen.
Intussen twee keer gebeld met de Mxstream orderdesk en daar kreeg ik te horen dat er een achterstand was ontstaan en dat ze mijn aanvraag pas op 29 december binnenkregen.
Gisterenochtend vertelde een medewerker mij dat het nog wel zo'n twee tot drie weken zou gaan duren.
Vanmorgen keek ik op de status pagina van XS4ALL en daar stond status 3 (bevestiging van KPN ontvangen).
Er gebeurd dus duidelijk wel iets alleen je krijgt geen bericht meer van KPN.

[Volgens mij had je een reply willen doen in de topic "ADSL in Zoetermeer" maar heb je per ongeluk een nieuwe topic gestart. En ik reageer daar nog op ook ;)]

If it ain't broken, play with it till it breaks.