Toon posts:

WRDRV !?!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van windows krijg ik de foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het apparaat WRDRV. En dan komen er nog wat getallen. Wat is dat voor ding? En hoe kan ik het oplossen?
Daarna kan ik alleen nog maar in de veilige modus opstarten en lukt het niet om fatsoenlijk een opstartdiskette te maken, dus het lukt me ook niet om win95 opnieuw te installeren. Heeft iemand een suggestie?

Verwijderd

Zou het van WinRoute kunnen zijn??

In dat geval kun je dat misschien uninstallen in de veilige modus?

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat zal ik eens proberen. Ik heb ook gehoord dat het aan een niet volledig geinstalleerde of gedeinstalleerde netwerkkaart kan liggen. Hoe los ik dat op? Of kan de fout in een of ander register zitten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar lag het inderdaad aan. Hij geeft nu nog als enige foutmelding dat het register beschadigt zou zijn. Is dat erg? En wat kan ik daar aan doen?

Verwijderd

hmm ja dat kan wel een probleempje zijn dat register maar je moet het gewoon ff cleanen met RegCleaner te downloaden op www.Tweakfiles.net
werkte bij mij ook perfect

edit URL verkeerd :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan. Maar bij het fixen loopt hij steeds vast. Het opzoeken van de fouten lukt wel steeds, maar bij het fixen loopt hij stees vast.

Verwijderd

Ik heb nu net hetzelfde probleem gehad...
En het is dus wel degelijk WINROUTE !!!!!!!!

Btw, ik post dit berichtje even voor het nageslacht :)
Ook weet dat het iets te laat is, maar ik heb zelf de oplossing gevonden. en kan veel nieuwe topics voorkomen...
(ik stond zelf op het punt een te openen :? )

Start regedit... en zoek naar wrdrv.
druk f3 tot je de map "WRDRV"" ziet.. en delete deze dan.

Omdat ik aan mijn bios heb gezeten.. startte ik deze ook even op en zette alles weer op default ...< weet niet of het echt nodig is. !

Na een spannende reboot zie je dan vervolgens dat het weer werkt zoals je zou willen.. succes voor de mensen die door dezelfde hell moeten :) ( ik ben een dag bezig geweest )

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Beetje oud, dank voor de tip hij staat nu in de Database :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.