Binnenkort moet het dan zover zijn volgens @Home, na ruim anderhalf jaar vertraging
en 5 aanvragen zou ik sins 1 januari kabel thuis moeten kunnen krijgen... Dat verhaaltje gaat alweer niet op, dus dat zal wel uitlopen tot rond maart
...
Maar zat net effe voor de zaak te kijken bij MXstream, en die is bij mij ook in maart beschikbaar...
(Weet niet hoe de vertraging hiervan is....)
Dus nu de vraag: wat is het beste om te pakken??? Wat geeft de beste snelheid, etc.??
Er komt een netwerkje achter van een pc of 5 met o.a. een FTP, WWW en Terminal Server (oeps, dat mag allemaal niet
), dus dat moet ook meegenomen worden in de overweging.
O, ik klein dingetje, het wordt evt bij ADSL het gewone abo, niet dat superdure, dus 512/64
FreeSco routertje staat al klaar
, maar is dat ding voor ADSL moeilijker te configureren (ivm met username-password of iets dergelijks misschien?).
Maar zat net effe voor de zaak te kijken bij MXstream, en die is bij mij ook in maart beschikbaar...
Dus nu de vraag: wat is het beste om te pakken??? Wat geeft de beste snelheid, etc.??
Er komt een netwerkje achter van een pc of 5 met o.a. een FTP, WWW en Terminal Server (oeps, dat mag allemaal niet
O, ik klein dingetje, het wordt evt bij ADSL het gewone abo, niet dat superdure, dus 512/64
FreeSco routertje staat al klaar
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...