Attentie: Nieuwe leden en Nieuwe Subteams

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Let op:

Als je een nieuw subteam hebt aangemaakt, of jezelf net als participant hebt aangemeld, pas dan ook even jouw Distributed.net profile aan, zodat jouw blokjes wel meetellen voor Nederland, country-stats zijn ook belangrijk ;)
(Gewoon het goede land aangeven in je profile dus).

Dit doe je door op dnet (stats pages) jouw/subteams naam op te zoeken, even het password laten mailen, en dan bovenin: "edit your information" te kiezen...

Suc6!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
best balen dat bij subteams niet ieder lid apart kan zeggen dat hij/zij uit neerland komt ;)

• DSmarty
  • Niet online
lijkt me ook niet nodig, tenzij wij internationale subteams hebben :?

Verwijderd

Hebben we idd: Internationale Subteams

Graasland is daar een voorbeeld van :+

• DSmarty
  • Niet online
Tja, dan heb je de keuze:

Of niks invullen of het land waar de meeste leden vandaan komen.. wat jullie willen.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
maar voor country stats scheelt het wel degelijk
alsk WDO mag geloven heeft DPC een stuk of 30 a 40 subteams, waarvan gemiddeld denk ik wel meer als(/dan, kies maar :)) 5 leden heeft, dus scheelt dat 5-1 (want 1 land kan je invullen) * 30 subteams = 120 leden

misschien zijn mijn getallen hoog, misschien zijn ze wat laag, maar k ga echt niet natellen wat het aantal subteams is, laat staan het echte gemiddelde uitrekenen :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 17:52 schreef DSmarty het volgende:
Tja, dan heb je de keuze:

Of niks invullen of het land waar de meeste leden vandaan komen.. wat jullie willen.
We hebben NL ingevuld natuurlijk :)

• DSmarty
  • Niet online
Heel goed :P
Pagina: 1