abit kt7 problemen?

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Goed, ik ga proberen mijn a7v terug te doen naar de winkel. Vervolgens zit ik te denken aan het abit kt7 +raid mobo.

Wat zijn de problemen met dit bord? Ik wil namelijk niet weer voor verassingen komen te staan.

Past er ook een alpha koeler op dit bord?

Wreckerrm

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Alpha cooler, kan volgens mij wel. Ik had veel probs met dit bord, maar alstie eenmaal loopt istie fantastisch... Je moet zorgen dat je de drivers op de juiste volgorde installeerd, beginnen met de 4in1, misschien dattie het bij jou wel gewoon doet natuurlijk dat is bij iedereen verschillend...

Insanus sum

Verwijderd

Koop een MSI K7T Pro2, heeft de meeste ruimte voor coolers, is het stabielst, d-led en is ook nog het goedkoopst...

Trek de news search er maar op na...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dit bord nu twee weken en vanaf de eerste dag is ie zo stabiel als een huis. Ook AGP 4x met Fast Writes werkt bij mij goed. Het enige probleem wat ik heb gehad was dat Linux crashte bij het aansturen van een netwerkkaart, maar dat was verholpen na het wisselen van slot met een andere kaart. Sindsdien geen problemen meer :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein