MSI K7T PRO2 onboard sound

Pagina: 1
Acties:

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 15:07
Leuk bordje maar helaas geen ISA, dus vaarwel oude trouwe SB16.

De MSI komt met onboard sound. Nu heb ik in wat vorige threads over problemen gelezen. Dit gebeurde vaak in combinatie met netwerk kaarten. Zelf gooi ik er een SCSI- en tv-kaart bij. Iemand hier goede/slechte ervaringen mee? En ja, die SB live 5.1 komt wel eens als ik geld heb.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Neem een Terratec DMX X-fire 1024. Hoef je niet zo lang te wachten, en de kwaliteit van het geluid is hoger. Alleen geen 5.1 geloof ik.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

De geluidskwaliteit is goed genoeg. Je boxen hebben veel meer invloed.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Ik ben er best tevreden over.
Klinkt beter als m'n SB AWE 64 ISA, minder ruis.

Verwijderd

aangezien de onboard geluidskaart je proc benut (doet een pci of isa geluidskaart niet/veel minder) kan het soms zijn dat als de processor druk bezig is, bv bij spellen, het geluid ff stopt. dit is bij een pci of isa geluidskaart veel minder snel het geval.

aangezien er nog geen spellen zijn die echt alles van je systeem eisen als je ze op een normale manier instelt, heb je nog voldoende snelheid over van je proc om het geluid door te laten gaan.

ik heb zelf ook een msi k7t pro2 en het geluid doet het gewoon goed. Maar waarschijnlijk zal ik als er "mooiere" en zwaardere spellen uitkomen toch een losse geluidskaart moeten kopen. maar voor nu is het goed te doen. :)

wat een lul verhaal maar er zit wel een kern van waarheid in.

ps ik heb 2 netwerkkaarten in mijn systeem en geen problemen. een videobewerkingskaart werkt ook al goed dus no probz hiero. het systeem draait stabieler als mijn andere pc (een PII 300 64MB en een asus p2b-f als ik het goed heb :) )

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 15:55 schreef obsidian het volgende:
Hoef je niet zo lang te wachten:?
hoezow lang wachten, waar op wachten als ik vragen mag
Pagina: 1