[XP] Waar staan "offline bestanden"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 08:23
Ik heb een map met favoriete websites op mn server staan, en ik kan daarbij aangeven dat deze offline beschikbaar moeten zijn. De favorieten worden dan op mijn laptop gezet.
Ik zou ws. ook nog in de registry kunnen aangeven dat de favorieten niet op de normale plaats staan, maar op de plek waar de favorieten met de server gesynced worden, m.a.w. op 2 computers dezelfde favo's.

Echter: ik kan op mijn laptop de map met offline beschikbare bestanden (de gesyncte favo's dus) niet vinden.

Zoeken op Got, MS.com en XP Help heeft me nog niet de gevraagde informatie gegeven.

Waar staan die offline files?

edit: al kon ik alleen maar een fatsoenlijke snelkoppeling krijgen naar de map met offline bestanden, maar volgsn mij is dat alleen te bereiken via MijnComputer>Extra>Synchroniseren>Offlinebestanden. Nogal omslachtig imho?

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 16-01-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SA -> WOS. Uit mijn hoofd weet ik het niet, maar kijk even met bijv. filemon van sysinternals waar wordt geschreven bij een sync. Wellicht staat ehet ook "ergens" op technet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

%Systemroot%\csc - zoek even op cachemov.exe voor een utility om die plek te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 08:23
Hmm..daar kun je niet veel mee. Misschien kun je die cache wel verplaatsen, maar dan kun je nog niet rechtstreeks bij je offline files (want dat zijn cachefiles). Waarom moeten ze dat nou weer zo moeilijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60418

Probeer eens het commando mobsync in uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70246

Als je in Windows Explorer Folder Options selekteert (sorry, ik Computer in het Engels), heb je een Tab blad voor Offline Files.

Hierin zit o.a. een optie om een Shortcut naar je Offline Files op de Desktop te plaatsen.

Helpt dat misschien ??
Pagina: 1