Toon posts:

Prince Of Persia Warrior Within

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond mensjes

Ik ben nu al een heel tijd bezig met Prince Of Persia Warrior Within
Nu zit ik in de activatie van de deur.

Ik ben nu bezig met de 2de balk.

Daar zie ik een schim lopen , en moet ik tussen een rad of 2 door , daarna moet ik een hendel activeren en als ik dat heb gedaan komt er een soort lift steeds naar boven en naar beneden.

Dan kan ik wel op een soort slinger springen maar val ik er continue van af en ik heb eigenlijk alle walktroughs al gehad maar ik kom niet verder , iemand hier al geweest of ervaring mee ? laat het aub eventjes weten

Alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je ook de faqs van Gamefaqs er bij gepakt :?
Klik dan hier als je het niet hebt gedaan :)

En misschien handig om volgende keer bij je titel je console/ pc er bij te zetten :)
In dit geval staan er de Xbox, GameCube, PS2 en voor de pc een faq.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je moet niet de kant van de slinger op maar naar de andere kant. Daar ren je tegen de muur op en vlak voordat je op het einde bent ga je tussen 2 muren heen en weer springen. Dan kom je uiteindelijk in de volgende kamer :)

Misschien niet super duidelijk maar mijn tip is dus: niet springen maar de andere kant op rennen :)

Verwijderd

Topicstarter
Peertje schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:09:
Je moet niet de kant van de slinger op maar naar de andere kant. Daar ren je tegen de muur op en vlak voordat je op het einde bent ga je tussen 2 muren heen en weer springen. Dan kom je uiteindelijk in de volgende kamer :)

Misschien niet super duidelijk maar mijn tip is dus: niet springen maar de andere kant op rennen :)
Het is in ieder geval duidelijk genoeg om te snappen , ik ga het zo snel mogelijk proberen , ik heb namelijk maar 1 a 2 uur in de week om een keer te gamen , verder werk ik steeds + heb ik een vriendin