Toon posts:

Tijdens afspelen DVD rare strepen door beeld? *

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dag geleden mijn nieuwe pc binnengekregen en was toch wel erg benieuwd of alles naar behoren werkte, op 1 klein dingetje na was dit gelukkig ook het geval.
Over dat kleine probleempje doe ik nu verhaal:

Tijdens het afspelen van een willekeurige DVD met of WinDVD 5 of PowerDVD krijg ik allerlei gekleurde strepen door het beeld waardoor ik niets tot bijna niets te zien krijg van wat het hoort te zijn. Kan iemand mij uit de branding helpen?

N.B. Mijn videokaart is een XFX Geforce 6600 GT (PCI-e)

Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Heb je dit probleem ook bij spellen? Zie je de strepen op een screenshot ook? Heb je dit probleem ook met een andere videokaart / beeldscherm? :)

Problemen tijdens afspelen DVD! > Tijdens afspelen DVD rare strepen door beeld? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om een spel uit te proberen. Dit omdat ik niet in het bezit ben van enig redelijk spel.

Verwijderd

misschien overlay probleempje? als de rest goed werkt....
Misschien nieuwste drivers voor de kaart downloaden? Of probeer de nieuwste directx te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden, dit omdat ik de oplossing namelijk al gevonden heb. Het installeren van een andere driver van NVIDIA was in dit geval al voldoende om alles werkende te krijgen.

_/-\o_