[winamp 5] Bij visualisation gebruikt hij de CPU i.p.v. GPU

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het beschreven staat in de topictitel. Ik heb dat op dezelfde pc nog nooit gehad. Nu moest ik onlangs een format uitvoeren en nu pakt hij de CPU om de grafische dingetjes te berekenen waardoor mijn systeem dus enorm traag word want die usage schiet naar 99 % en kan dus ook niks fullscreen doen zoals ik dat altijd deed!

Ik draai nu:

winamp 5.08
GeForce 4 Ti 4200 128 Mb @ 4600 waarden
Driver videokaart: 6.6.9.3

En met games e.d. doet hij wel gewoon de GPU. Ik snap het niet zo goed, want bij winamp heb ik nooit zoiets hoeven in te stellen namelijk. Ook heb ik geen GPU on-board of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet pakt winamp altijd de cpu hoor :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Winamp pakt idd volgens mij altijd de CPU. at is tenminste bij mij altijd zo geweest.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Wat een optie kan zijn... Misschien laad je een Open-GL plugin zonder dat je een Open-GL driver hebt geinstalled/of correct wordt geladen. Direct 3d spellen zullen dan gewoon werken maar alles met Open-GL wordt dan softwarematig gerenderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

milkdrop *die standaard bij 5 zit* hoort inderdaad de GPU te gebruiken, waarom ie dat niet doet? geen idee.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
under-world schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:21:
Wat een optie kan zijn... Misschien laad je een Open-GL plugin zonder dat je een Open-GL driver hebt geinstalled/of correct wordt geladen. Direct 3d spellen zullen dan gewoon werken maar alles met Open-GL wordt dan softwarematig gerenderd.
Ja, ook al gecheckt maar dat is niet het geval. Het gaat gewoon om de standaard AV studio die erbij zit. Zeer vreemd, re-install heeft niet gewerkt ...
Pagina: 1