Toon posts:

[XP] Foutcode 2 tijdens installatie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Met handen in het haar typ ik dit berichtje. Heb hier voor me een computer staan waar ik xp probeer op te zetten, zonder service pack 2 ofzo maar dat doet er niet veel toe.

Xp gaat fijn met de installatie starten, controleerd alles en ik moet aangeven waar ik xp wil hebben. Formateer de schijf en klaar. Wanneer alle bestanden erop staan start de computer op en gaat de installatie laden. Na een minuut komt de melden kan niet installeren ivm foutcode 2. Nu kan ik nergens vinden wat te doen bij foutcode 2, heb alleen begrepen dat dat met een netwerk te maken heeft (maar ook zonder netwerkkaartje erin wil hij niet installeren).

Heeft iemand hier een idee?

Mathijs

Verwijderd

Gebruik je de orginele instalatie CD of een kopie?

Verwijderd

Topicstarter
Een kopie .. maar op andere computers heb ik er niks geen last van, tot voorheden dan

Verwijderd

Kun je niet aan een originele komen? Want ik heb ook vaker problemen met kopie's. terwijl met originele CD's nooit een probleem is.

Sommige CD spelers (vooral de iet wat oudere) werken niet altijd even lekker met gebrande cd'tjes

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 21:01 . Reden: typfout ]

Verwijderd

Wat zijn je verdere specs? heb je on-board lan wat in de weg kan zitten? zo ja, disable dan de hele handel in je bios ook.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
al een andere (lees; oude) cd-rom speler geprobeerd? ;)

ik had hier ook een compaq en die kon niet installeren met 48x philips brander... installeerde half en daarna kapte hij er mee...(brander deed het later wel, wanneer xp was geinstalleerd)
Pagina: 1