Toon posts:

Probleem met joinen CS: S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, k heb een probleem met het joinen van servers bij CSs, wanneer k dubbel klik op een server wordt k niet in een keer doorgepassed maar krijg k een vervolg schermpje, hier kun je de server refreshen en joinen, maar hoevaak k ook op join douw, er gebeurt geen zak, alleen veranderd de latency van de server in het vervolg schermpje naar 2000, altijd.
K krijg trouwens ook zelden meer dan 350 servers bij een full refresh zonder filters, dit horen er meer te zijn. K heb het snelste kabel abbo van @Home, daar zou het eigenlijk niet aan moeten liggen en k heb alles aan modem en router gereset en het werkt nog steeds nie, mn vuurmuur is ook goed ingesteld en daar ligt het ook nie aan.
Kan iemand mij AUB helpen,
bij voorbaat dank.

Verwijderd

als je de console opent dmv ~en dan connect ipadres intypt dus bijvoorbeeld:
connect 234.12.122.22

Wat gebeurt er dan?

Verwijderd

Topicstarter
Als k dat doek dat gaat ie idd proberen te verbinden met de server maar na 4 retries zegt ie dat ie t nie voor Lkaar heeft gekregen en k kan dus nog steeds nie game :(

Verwijderd

Steam in het algemeen heeft een bekent probleem dat bij sommige gevallen bij een volle refresh de internet verbinding tijdelijk down gaat. Enige bekende oplossing die ik weet is een complete herinstallatie van de pc maarja, of je dat ervoor over hebt.

Wat gebeurt er als je maar 3 á 4 seconden refresht en dan een server uitzoekt?

Ping 2000 wil namelijk gewoon zeggen dat of de server of jij time-out hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ey, dat werkt idd :) bedankt !

Maar als k dus de eerst volgende keer mn PC weer eens format. dan moet het probleem dus zijn opgelost?? De tijd zal het leren :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Ik heb dit probleem soms ook idd :/ . Moet ik heel mijn verbinding verbreken en weer aanmaken.

Format heeft geen nut btw.

[ Voor 14% gewijzigd door pica op 22-01-2005 02:08 ]

Steam

Verwijderd

Dit kan veel problemen hebben.
Ik was zelf heel fanatiek in counter-strike, ook prijzen behaald enz.
Maar om jullie even te helpen met je probleem.
Ga eens naar je counter-strike source map, en zoek even naar het bestand config.cfg
Open deze met kladblok, en ga naar de string cl_timeout (getal).
Dit getal moet je dan even op 9999 zetten, wat dus zorgt dat hij langer gaat proberen om er mee door te gaan.
Wat ook een probleem is van steam is dat hij heel erg afhankelijk is van wat jij opgeeft.
Druk op het steamicoontje met de rechtermuisknop, ga naar Settings, en naar Connection.
Zet hem dan op de beste verbinding, en je zult zien. Hij connect vele malen sneller (als hij vac download( valve anti cheat module).

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
cs:s heeft nog geen vac.

Verwijderd

Maar wel vervangde plugins...
Pagina: 1