Toon posts:

speelt mp3's niet meer af op websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
indien er op een websites mp3's of links naar mp3's geplaatst zijn kon ik de mp3's altijd direct afspelen door op de link te klikken. dan werd de mp3 altijd vanzelf afgespeeld in mijn favo programma (bv. winamp of whatever).

echter sinds een paar dagen terug werkt dit nier meer, dan komt er groot te staan "can not open page"
het lukt wel als ik rechts klik op de mp3 -> save as en dan opslaan en afspelen vanaf schijf.

maareh moet toch ook weer kunnen zoals vanouds, gewoon direct in player?

ik heb windows 2000 en in internet explorer staat bij tools -> internet options -> advanced -> play sounds in browser aangevinkt.
ik weet niet sinds wanneer hij niet meer direct afspeelt, zal wel een grapje van internet exlorer zijn, misschien sinds een windows update of zo.

iemand een idee?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
is dat met elle websites zo??? anders kan het zijn dat de site zijn interface heeft veranderd en dat je dus ze als het ware alleen ken "downloaden"door ze eerst op te slaan met rechtermuisknop save as

Verwijderd

Topicstarter
WAS met alle websites zo...

..... want alsof de duvel er mee speelt, sinds ik dit gepost heb speelt ie op elke website weer als vanouds af, direct in player. vaag vaag, maar na een week problemen is 't nu weer gemaakt :)