Toon posts:

Maxtor 2mb chache en 8mb in raid mogenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een Maxtor 120gb 2mb chache die ik samen met een nieuwe Maxtor 120gb 8mb chache in RAID0 wil zetten door middel van een HighPoint Rocket133S PCI raid kaartje.

Gaat dit lukken of krijg ik rare taferelen?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

In principe gaat dat gewoon werken :). Er zijn verdergeen rare verschillen tussen de schijven dus ik denk niet dat je daar problemen mee krijgt. In principe is de enigste 'eis' bij RAID dat de schijven even groot zijn, anders wordt de grootste schijf niet volledig gebruikt. Daar heb je in jou geval geen last van aangezien beide schijven even groot zijn.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

dit gaat zeker lukken :) je moet er alleen rekening houden dat je 'oude' schijf net een tikkeltje langzamer is dan je nieuwe schijf, dus zal de nieuwe schijf niet helemaal optimaal gaan presteren, aangezien die de snelheid van de 'langzamere' schijf zal overnemen.. Maar het verschil tussen de 2 schijven is waarschijnlijk verwaarloosbaar IMHO :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 16-01-2005 19:34 ]

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
mooi... bedankt voor de reacties..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier was je ook achter gekomen wanneer je netjes de RAID FAQ had doorgenomen :) En het raadplegen van de FAQ voordat je een topic start is echt wel de bedoeling hier op GoT. Dicht.

Dit topic is gesloten.