[mce 2005] vragen topic...

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:00
heb de volgende vragen die ik nergens anders kon vinden dus werd tijd voor een topic:

Hoe krijg ik de ondertiteling van dvd's in media center groter?

en hoe krijg ik media center zo ingesteld dat hij altijd on top is? ik wil bijvoorbeeld
programmeren en tv kijken in de hoek van mijn 21 inch.
met dscaler kon ik hem dan net als media center klein maken en in de hoek plaatsen. maar media center komt jammer genoeg altijd op achtergrond :(

en als ik iets opneem in media center worden het bestanden die ik niet kan branden en waar reclame nog in zit. met welk mce plugin of programma kan ik de reclame eruit slopen en hem saven als dvd of divx?

mijn remote ook gebruiken voor winamp?

hoor veel over een mce guider. iemand die hier ervaring mee heeft..

zou prettig zijn als deze vragen beantwoord worden en dan in het grote mce info topic kwamen als antwoord zodat dit topic voor de vragen blijft en dan andere topic voor info toturials enz. een ideetje?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
slecht idee, dat wordt natuurlijk een zooitje

over dat branden van programma's is nu een topic lopende, reclame eruit halen kun je ook wel makkelijk vinden hoe dat moet.
Remote is tot zover niet te gebruiken voor winamp, maar daarvoor is het ook een media center remote.

• remcoXP
ok maar dan blijft:

Hoe krijg ik de ondertiteling van dvd's in media center groter?

en hoe krijg ik media center zo ingesteld dat hij altijd on top is? ik wil bijvoorbeeld
programmeren en tv kijken in de hoek van mijn 21 inch.
met dscaler kon ik hem dan net als media center klein maken en in de hoek plaatsen. maar media center komt jammer genoeg altijd op achtergrond

nog over :P

Verwijderd

het antwoord op je tweede vraag kun je vinden door ook maar even de moeite te nemen om de instellingen/settings van MCE door de kijken. (zoals het een tweaker betaamt)

Wat betreft de ondertiteling van DVD's: Er is geen bekende instelling of reg-tweak die dat kan veranderen maar het zou kunnen dat je ondertitels te klein zijn omdat je resolutie erg hoog staat (21-inch monitor) Probeer bij het afspelen van DVD's eens 800x600 of nog beter 720x576

• remcoXP
thanks sorry voor 2de vraag.. maar de rest blijft staan :)

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 23:34

KabalA!

[ No-Life ]

Als we dan toch een vragen topic hebben :P

Ik krijg het niet voor elkaar om in een DivX, net als in media speler, gewoon te spoelen :? als je een film draait en je dubbelklikt ergens in je venster krijg ik wel de 'spoelbalk' maar het lukt me maar niet om te spoelen. (ik heb dan ook geen afstandsbediening die moet ik nog halen :X)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 20:40
Ideaal zo'n vragentopic. Nu nog een antwoordenlijst :)

Iemand enig idee hoe ik mijn videosignaal terugvind? De coax is nl. via vcr naar tv-tuner gelinkt, tv kanalen vindt mce via EPG maar het videokanaal, waaaar??

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
Dit topic gaat even tijdelijk dicht voor intern overleg.

En het topic blijft gesloten, we zien liever niet grote topics ontstaan met vragen. Meestal zijn dit topics lastig te modereren door de vele vragen, en offtopic items. Verder is het totaal niet overzichtelijk voor de bezoekers die iets zoeken. Voor vragen mag je een apart topic openen, per probleem :).

[ Voor 74% gewijzigd door leon1e op 20-01-2005 14:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.