Nou ik zou even uitleggen wat de bedoeling is: Ik heb een XP home oem op een PC gezet en daar staan inmiddels al een boel programma's op geinstalleerd. Nu had die XP home een XP prof moeten zijn en dus moet die er op gezet worden.
Maar ik heb geen XP prof upgrade cd bij de hand en ik wou morgen eigenlijk de PC af hebben....kom ik dus lekker vroeg mee (not !) Ik heb wel een XP Prof oem versie (die er dus eigenlijk ook voor bedoeld was)
Ik dacht dus zo als ik nu een bestandje kan vervangen en Windows kan laten denken dat het een prof versie is en dan vervolgens booten met de herstel optie (in dit geval dus niet meer de recovery console maar de herstel functie als je windows gaat installeren, die bij de servicepack2 cd's er in zit) dan vervangt hij alle bestanden die niet kloppen i.c.m. de Prof cd. En dan heb ik dus XP Prof erop staan zonder de PC opnieuw te hoeven te instelleren en met behoud van de programma's
Dus daarom mijn vraag naar het bestandje dat ik moet aanpassen/vervangen en ik wil dus niet in Windows zien hoe ik de versie kan zien.