Welk Linksys apparaat heb je precies? Welk exact type?
Heb je een firmware update van dat Linksys apparaat al geproberd? In dat geval: heb je de juiste formware er op gezet (ik weet nog wel dat ik een hele hoop problemen had toen ik een versie 2.06US ipv 2.07EU of zo op mn WAP54G zetten, ik kon toen alleen nog draadloos de juiste firmware er op krijgen via een ingewikkelde methode en je wilt niet graag je firmware updaten via een draadloze verbinding

).
Heb je gespeeld met de instellingen van het Linksys apparaat? Dus verschillende combinaties gehad, 1 voor 1 beveiligingsopties uitschakelen of juist inschakelen. Toegeven: dat kost wat tijd met de symptonen die jij beschrijft.
Misschien je heb je ook wel je accesspoint niet goed beveiligd en zorgt je buurman/-vrouw er wel voor dat je niet meer het internet op kunt.

Nee,maar ff serieus: loop alle punten nog eens bij langs die in de diverse topics en FAQ's worden gegeven en Google ook eens wat rond of andere mensen een zelfde soort probleem hebben gehad en misschien daar al een oplossing op hebben.
Edit:
Overigens toen ik problemen met mijn draadloos had hielp het uitschakelen van de Wireless Zero Configuration ook niet: de Realtek chip werkte hier juist mee. Bij mij bleek dat Service Pack van Windows XP Pro de stabiliteit enorm vergrootte. Daarnaast is die ingebouwde draadloze netwerkkaart van me sowieso niet alles: de tool die er bij zit geeft erg wisselende sterktes aan, iets wat ik bij een US Robotics kaartje nooit had. Maar goed: ik heb nu een stabiele verinding die zo een hele dag mee kan gaan.
Dit brengt me trouwens op nog een idee: heb je Windows XP met Service Pack 1 en zo ja: heb je die misschien al geupdate naar Service Pack 2?
[
Voor 25% gewijzigd door
Joen op 16-01-2005 19:35
]