Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile SMS, komen pas uren of zelfs dagen later aan

Pagina: 1
Acties:

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo,

ik ben altijd tevreden geweest met t-mobile, maar nu heb ik wel een irritant probleem. Als ik iemand sms komen ze aan, en meestal gewoon op tijd. Maar als mensen mij terug sms'sen, duurt het sinds een tijdje echt uren tot ik dat eindelijk krijg, soms zelfs dagen. En ook krijg ik geen rapporten meer, terwijl mn sms'sje wel aankomt.

Omgeving zuid limburg.....

Meer mensen met dit probleem?

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien slim om even met de helpdesk te bellen? en weet je zeker dat het niet aan hun provider/telefoons ligt? :)

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Het is met iedereen, met verschillende providers... tmobile helpdesk kost 0.25 €cent per minuut (lekker klantvriendelijk) en eer ik het probleem heb uitgelegd is al mn btg alweer op...

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Thunde® schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:24:
Het is met iedereen, met verschillende providers... tmobile helpdesk kost 0.25 €cent per minuut (lekker klantvriendelijk) en eer ik het probleem heb uitgelegd is al mn btg alweer op...
voor de tijd van mobile telefoons waren er ook nog vaste telefoons ;) mss moet je het even met je thuis telefoon proberen :D raakt je beltegoed niet op

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 16-01-2005 19:26 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

hmm de afgelopen dagen toch behoorlijk mn sms bundel van t-mobile aangesproken maar die kwamen toch vlot gereplied terug
heb wel een zakelijk abbo

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 22:37 ]

Verwijderd

Thunde® schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:24:
E-mail :)

Verwijderd

Over hetzelfde probleem heb ik meerdere malen contact met T-mobile gehad zonder tevredenheid of een oplossing. Als alternatief gebruikte ik een SMS portal, maar dat schiet niet op als je geen PC bij de hand hebt. Het viel me wel op dat SMS-en naar een ander T-mobile abbo wel meteen aankwam.
Ook had ik slecht (alhier) of geen ontvangst (in gebouwen) zodat ik niemand T-mobile zal aanraden.

De enige oplossing, neem een andere provider.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 19:41 ]

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Ik gebruik het al een jaar probleemloos, het lijkt me een beetje erg sterk om van provider te wisselen.

Enne, 1200 bellen met mn vaste telefoon heeft weinig nut ;)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Thunde® schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:23:
Enne, 1200 bellen met mn vaste telefoon heeft weinig nut ;)
10 tellen op tmobile.nl

0900 0236 (€0,25 p/m)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

IK heb hetzelfde probleem gehad
telefoontje en een paar minuten later was het opgelost.
Het bleek dat ik ook een paar sms-jes en voicemails was kwijt geraakt. Tja daar konden ze nog maar weinig aan doen. Dat had ik liever niet geweten. :(
Pagina: 1