Ziet er goed uit, binnenkort mijn chieftec dragon full tower (zwart) eens onder handen nemen.
netjes voor een 80mm rad. temps ? 
btw, wat zit er nu achter al die fans bovenop de case ?
btw, wat zit er nu achter al die fans bovenop de case ?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Oke, je hebt dus die Black Ice Micro voor je 2 videokaarten + chipset.
En de Koolance voor de CPU ?
Wat voor CPU heb je nu? FX-55 of die 4000 SD ?
Verder . . . Kan geen minpunten vinden en dat zegt genoeg.
En de Koolance voor de CPU ?
Wat voor CPU heb je nu? FX-55 of die 4000 SD ?
Verder . . . Kan geen minpunten vinden en dat zegt genoeg.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 17:17 ]
hmmz, dat rad kan zeker niet een 3x120mm worden in die kast ? want daar was hij tog voor bedoeld ?
btw, enig minpuntje zijn de gaten bij de fan van het rad bovenin.
btw, enig minpuntje zijn de gaten bij de fan van het rad bovenin.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Zeer nette case, dat biohazard logo op het window is vooral mooi ( ga ik ook eens proberen
, in de trend van beter goed gejat dan slecht bedacht
)
Van die case is ook een kleinere versie en die heb ik me gehaald en nog een extra daarvan om temodden, maar nu vraag ik me af of je het window achter op het ijzer hebt vastgeplakt/geschoeft of dat je het zo hebt gemaakt als het originele window dat gelijk loopt met het ijzer.
Van die case is ook een kleinere versie en die heb ik me gehaald en nog een extra daarvan om temodden, maar nu vraag ik me af of je het window achter op het ijzer hebt vastgeplakt/geschoeft of dat je het zo hebt gemaakt als het originele window dat gelijk loopt met het ijzer.
Waarom maak je die houder niet in plexi , UV reactive wel te verstaan. Dan heb je teminste meteen de juiste afmeting voor de fan aangezien je die zelf bepaalt en geeft het nog een leuk effect ookEdiejo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 07:06:
[...]
Klopt daarom post ik ook zo goed als klaar, en er zit iets wat gedaan moet worden.
Een beetje verlies heb je altijd...
Er zitten 16 bouten inVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:50:
Maar nu vraag ik me af of je het window achter op het ijzer hebt vastgeplakt/geschoeft of dat je het zo hebt gemaakt als het originele window dat gelijk loopt met het ijzer.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Voor die 120mm rad zal je waarschijnlijk de case wat moeten bijwerkenEdiejo schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:31:
[...]
Goed plan en dan gelijk een 120mm rad ipv een 80mm. Die 80mm heeft het erg zwaar. Hij koelt het wel maar de fan moet vol open in 3DGames.
Nuja, met jouw skills is dat geen probleem.
Met de mijne daarintegen
Een beetje verlies heb je altijd...