Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Heb 7 november 2004 op de Europese Magazijnverkoopdag van Creative in de Arena een Muvo NX 256Mb gekocht. Wereld apparaat waar ik heel veel plezier mee beleef. Nu het probleem. In de Muvo zijn alle mappen leeg, zowel muziek, recording e.d. Nu zie ik bij eigenschappen in windows explorer dat hij nog maar 170Mb van de 246Mb vrij heeft. In de explorer is ook alles leeg. Waar zijn de overige 76,8Mb gebleven?
Ik heb het ook al met een FW update geprobeerd maar die ziet de Muvo helemaal niet.

Wie o wie weet raad?

ciao,

Braggus

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:13

sealy

bastards...

probeer eens een format? (op dezelfde manier als hoe je bijvoorbeeld een floppy of partitie format).
Daarna de frimware opnieuw installeren

ik kan me niet indenken dat de frimware zoveel ruimte inneemt

/edit

ik ken het spelertje zelf niet, dus ik weet eigenlijk ook niet of je hem zomaar kan formateren. Bij mijn mp3 speler kan dit iig wel, en helpt het goed tegen verloren ruimte.

[ Voor 72% gewijzigd door sealy op 16-01-2005 17:45 ]

nothing special

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

Zijn wel sneaky, mijn 128 stick had ook altijd maar 109 mb ofzo. Zelfs na een format etc etc.

• Braggus
sealy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:43:
probeer eens een format? (op dezelfde manier als hoe je bijvoorbeeld een floppy of partitie format).
Daarna de frimware opnieuw installeren

ik kan me niet indenken dat de frimware zoveel ruimte inneemt

/edit

ik ken het spelertje zelf niet, dus ik weet eigenlijk ook niet of je hem zomaar kan formateren. Bij mijn mp3 speler kan dit iig wel, en helpt het goed tegen verloren ruimte.
Format gaat dus niet, XP geeft aan dat hij format niet kan voltooien.
Ik weet wel dat 256Mb nooit echt 256Mb is, maar 76,8Mb verlies vindt ik wel erg veel. Hij heeft in het begin wel 246Mm ruimte aangegeven.

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-11 08:19

Tmr

Volgens mij kan je met de (bijgeleverde) mediasource software de stick opnieuw 'initializen' (formatteren). Heb het zelf nooit geprobeerd, misschien dat het helpt.

Normale windows format kan die NX volgens mij niet helemaal geweldig mee omgaan...

• Braggus
Tmr schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:34:
Volgens mij kan je met de (bijgeleverde) mediasource software de stick opnieuw 'initializen' (formatteren). Heb het zelf nooit geprobeerd, misschien dat het helpt.

Normale windows format kan die NX volgens mij niet helemaal geweldig mee omgaan...
Heb het al opgelost met een FW update, ben van 1.01.07 naar 1.30.09 gegaan en alles werk weer perfect, heb 247Mb tot mijn beschikking. Thanx anyway voor de geboden oplossingen.

ciao,

Braggus

Pagina: 1