Toon posts:

Bij mounten ISO start verkenner op ipv mediaplayer? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger maakte ik nog weleens gebruik van daemon tools, laatst heb ik het weer gedownload en geinstalleerd op mijn computer. Ik gebruik het meestal om .iso en .bin bestanden te mounten. Nu had ik een film gedownload die ik wilde mounten, dit gaat opzich goed maar wanneer ik de film heb gemount start er een `verkenner` scherm op en niet de film zelf. Ik meende mij te herinneren dat vroeger de film meteen opstarte. Doe ik misschien iets fout

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk is het een (S)VCD en heb je daarvoor nog geen player geinstalleerd.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ligt in ieder geval niet aan Daemon tools lijkt me. Volgens mij meer een windows autostart issue.
Of je hebt geen prog geinstalled of je hebt windows vertelt dat ie standaard die map moet openen.
Je kan dat zien ergens bij de eigenschappen van dat station.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan toch gewoon in bijvoorbeeld WMP die cd openen?
"onbekende video-cd" zal-ie waarschijnlijk heten :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-08 05:38
Mocht je nog een oude versie van D Tools op je computer dan zijn hier een paar tips om die goed te deinstalleren: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287 .

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie alle bovenstaande replies. Dit heeft niets met daemon tools te maken; maar alles met de gemounte ISO (is het wel een film bijvoorbeeld) en je Windows instellingen (en dat hangt weer af van de versie die je draait)

daemon tools > Bij mounten ISO start verkenner op ipv mediaplayer? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1