Toon posts:

[XP] Systeem Hangt Regelmatig

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuw moederbord en processor, alles is inmiddels ingebouwd en windows xp is opnieuw geinstalleerd (SP2) alleen nou heb ik sinds ik dit nieuwe systeem heb het probleem dat m'n hele computer keer op keer blijft hangen. En dan niet zozeer alleen als ik spelletjes speel of iets anders zwaar draai maar gewoon zomaar direct na het opstarten, tijdens het msnen, tijdens het gamen... maakt nie uit...

nou weet ik alleen niet of het nou aan me nieuwe hardware ligt of aan me windows.... iemand enig idee? en zoja hoe fix ik dit?

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-03 03:08
Draai memtest eens. Rare vastlopers liggen nogal eens aan brak geheugen.

[ Voor 14% gewijzigd door Timer op 16-01-2005 18:24 ]

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-03 21:53
Loop je pc nog eens helemaal na.. zitten alle kabels goed vast. Videokaart geheugen en processor goed in hun sloten? Probeer inderdaad memtest eens. Anders zou je misschien toch nog een clean install moeten proberen...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
sorry, maar ik haal niet uit je topicstart wat er al geprobeerd is. Je kan in Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows XP en 2000 BSOD guide veel info vinden, maar ook in OM FAQ / Beleid en PMG FAQ is veel te vinden.

Ook kom ik niet de specifieke hang-errors tegen. Deze zouden in de eventviewer zichtbaar moeten zijn. We verwachten dat je eerst zelf wat onderzoek doet, en dan in je topicstart duidelijk aangeeft weat je al hebt geprobeerd, wat je daar niet bij lukte, en wat je op Google en met de GoT search al hebt gevonden. Daarom sluit ik dit topic :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.