[VB] sourcesafe online, maar waar?

Pagina: 1
Acties:

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik weet dat er een online versie is van een sourcesafe achtig iets.
Ik heb bij mijn vorige werkgever met de online versie gewerkt van sourcesafe, dit is een server ergens waar je je via het web kunt aanmelden. Op dat moment word een account aangemaakt waarmee je je ontwikkelsoftware kunt laten verbinden.
Dus niet een versie van sourcesafe die ik hier op mijn server kan installeren, maar eentje die echt alleen online bestaat.

Ik weet dat het bestaat, maar na een uurtje of twee zoeken op google en echt alles wat ik maar kan bedenken, kom ik steeds weer terecht bij mensen die tools aanbieden hiervoor, maar niet de online versie.

Is er toevallig iemand die de naam weet van deze online dienst?
:? help me :?

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
thnx voor je reactie, maar codevault is een cvs server achtig iets en ik ben op zoek naar sourcesafe, werking is net ff iets anders. bij cvs kun je niet zien wie er met welk document bezig is.
aangezien het om nogal wat bestanden gaat waarbij we tegelijk zouden kunnen werken, en dit voorkomen moet worden, wil ik graag een sourcesafe versie, maar dan online

hij bestaat gewoon, maar waar???

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bedoel je niet Source Offsite?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik gok dat je de workspaces van www.gotdotnet.com bedoeld?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik denk dat Source Offsite bedoeld wordt, zoals oisyn vermeldde, of Sourcegear's Vault.

https://fgheysels.github.io/

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 19:09

pjvandesande

GC.Collect(head);

Als hij deze niet bedoelt, kan hij hier zeker even naar kijken!

Ik heb de workspaces van got.net een tijdje gebruikt en ben er erg over te spreken. Zeker met de plugin die zich helemaal in VS integreert.

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

questa schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:13:
Als hij deze niet bedoelt, kan hij hier zeker even naar kijken!

Ik heb de workspaces van got.net een tijdje gebruikt en ben er erg over te spreken. Zeker met de plugin die zich helemaal in VS integreert.
Ik vind het zelf nogal tegenvallen de laatste tijd, en dan bedoel ik vooral de soms lage snelheid en de regelmatige downtime.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

en hij gebruikt VB en niet VB.NET, en zover als ik weet integreert die plugin alleen in studio.NET
Pagina: 1