Toon posts:

[Access] Hoe dynamisch aantal inputs realiseren? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben bezig met een databank op te stellen in access en nu wil ik het volgende bekomen.

Ik heb een frm_verkopen, waar je de klant kiest, het artikel, de datum en het aantal. Op deze manier kan een klant maar 1 artikel kopen. Nu zou ik willen dat een klant meerdere artikels kan kopen en dat die verkopen van klant 1 bijvoorbeeld toegevoegd wordt aan een factuur op het eind van de dag.

Kan iemnd mij helpen want ik zit hiermee tamelijk vast omdat ik niet begrijp hoe je meerdere dingen kan verkopen aan 1 klant op 1 record.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Erm; het aantal invoervelden dynamisch maken ofzo? Dit lijkt me een standaard functionaliteit van Access? Waar heb je zelf al op gezocht en wat heb je zelf al gevonden / geprobeert? Verder is je topictitel nodeloos schreeuwerig; dus die pas ik even aan.

MSACCESSXP FRM_Verkopen > [Access] Hoe dynamisch aantal inputs realiseren? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
kheb al geprobeert om van het formulier verkopen zelf, dus waar je 1 artikel kan aankopen een subformulier te maken zodat je dan hetzou kunnen toevoegen eventueel maar dat is op niets uitedraait. Op internet zelf heb ik nog niet veel gevonden.