CRC errors na kopieren naar HDD

Pagina: 1
Acties:

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik heb een drietal maxtor hdd,s waarvan 1 (60 gb maxtor) op de ide controller is aangesloten en 2 (1 120 gb en 1 80 gb maxtor) op de s-ata controller. Bij het kopieren naar de 80Gb schijf, blijken vrijwel alle ingepakte files (backups van spulletjes e.d. O-) ) crc errors te bevatten.
Dit probleem heb ik niet bij het kopieren van de bestanden naar de andere schijven.

Ik heb m'n systeem lichtelijk ge-oc'ed maar hij loopt verder al een hele tijd probleemloos afgezien van dit probleem. Ik heb het geheugen al getest via memtest86 maar die vond ook niets. Terugclocken heeft ook geen nut gehad...

Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen en wat ik eventueel nog kan proberen ? Ik heb een abit nf7-s v2 mobo met een 1800+ @ 2200mhz met winxp sp1

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

andere driver voor die maxtor.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 15:27 ]

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Nou ik heb ff zitten zoeken maar een andere driver voor een hdd, kan ik niet vinden?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Nog meer ideeen anyone? ;(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

FF voor alle duidelijkheid, pas na het kopieren van de data heb je errors of heb je die voor het kopieeren ook al?
S.M.A.R.T. nagekeken (bijv met speedfan)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:02:
FF voor alle duidelijkheid, pas na het kopieren van de data heb je errors of heb je die voor het kopieeren ook al?
S.M.A.R.T. nagekeken (bijv met speedfan)?
Het is alleen na het kopieren want er staan ook wat oudere bestanden op die nog wel goed zijn.

Ik heb net eens speedfan bekeken en die ziet maar 2 van de 3 hdd's en juist die "kapotte" 80gb hd ziet hij niet... Kan dat dus de oorzaak zijn oid?

Pagina: 1