wlan belkin pre-n problemen

Pagina: 1
Acties:

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
ik heb samen met een vriend van mijn een Belkin Pre-n Router gekocht alleen we krijgen hem niet echt aan de praat, het installeren van de software die er bij geleverd is gaat niet goed zodra die bij het internet checken is zegt ie dat ie geen internet kan vinden ik denk dat dit komt omdat ik een 10mbit adsl modem heb en die router is 100mbit/125mbit iemand een idee of ik dit kan oplossen zonder een 100mbit modem te kopen?

nagoed we krijgen hem wel aan de praat later zonder het ineternet dan maar dat was op 10 meter afstand van elkaar in de zelfde kamer maar ik woon 40 meter van hem vandaan met ong 3 muren ertussen en we kunnen elkaar niet zien en volgens de site van belkin en een paar reviews op het internet staat dat hij 8x meer bereik heeft dan bij de standaard 802.11g dus die 40 meter zou die dan makkelijk moeten redden. iemand een idee hoe dat komt ? komt dat omdat de software niet is geinstalleert ?

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
het internet enzo is nu allemaal gelukt (bleek dat utp kabel van modem naar router niet goed was geknipt)

maar nu zit ik nog steeds met de afstand dus ik ga dus bij de accespoint een omni antenne plaatsen maar nu is mijn vraag: op de acces point zitten 3 antennes welke moet ik hebben ? en ik kan de antennes niet losschroefen van me accespoint heeft iemand een idee wat ik kan doen ?