Toon posts:

Modem voor Linksys router

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vrijdag een linksys wag54g waar ik erg ontevreden over ben, wireless drops enzo, maar goed daar hebben we al een topic over :D Ik ga hem denk ik omruilen voor een wrt54g, die schijnen namelijk super te zijn, alleen nou is mijn vraag, welke modem moet ik dan hebben?
De wrt54g is namelijk geen modem/router in 1, en aangezien kpn zijn snelheden binnenkort verhoogt tot 8mbit/1mbit, zou ik graag een gepaste modem willen hebben. Alleen de enige modems die ik kan vinden zijn gelijk met router.
Iemand suggesties?

Alvast bedankt

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51

Adze

CCNP !

Het schijnt te zijn dat Linksys binnenkort komt met de WAG54g versie 2. Deze zou, net zoals de WRT54g, gebaseerd zijn op de Broadcom design. Hier kun je dan ook eventeel een custom firmware opzetten.

Ik wacht zelf met smart op de WAG54g.v2...

Verwijderd

Sorry, maar ik zie in jouw post geen enkel vooronderzoek terug. Daarnaast is het niet de bedoeling om voor ieder stuk apparatuur dat je aanschaft een topic te openen over welke het beste is. Vergelijken op specs kun je best zelf en je weet nu al waar je precies naar moet kijken. Lijkt me wel te doen.

Oh, en bedenk je dat er ook modem/router/wireless combo's te krijgen zijn, wellicht is dat nog makkelijker/

Dit topic is gesloten.