(\__/)
(='.'=)
(")_(")
save je hem wel als .bmp? want die moet je dan renamen naar .ico
edit:
probeer hem is als .bmp, dan even je bestand zoeken en met bijv. F2 de bestand extensie renamen.
edit:
probeer hem is als .bmp, dan even je bestand zoeken en met bijv. F2 de bestand extensie renamen.
[ Voor 50% gewijzigd door Ganja-Cape op 16-01-2005 15:08 . Reden: turks ;) ]
ik save hem als .ico. Hoe moet je dat dan renamen?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
nee, saven als .bmp en dan renamen.Felixje schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:04:
ik save hem als .ico. Hoe moet je dat dan renamen?
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Renamen maakt er nog geen ander bestandsformaat van. En dat moet dus wel. Maar daar kun je heel eenvoudig wel conversieprogramma's voor vinden.
Verwijderd
8 (?) bits bmp is een geldig ico formaat volgens mij.. maar das idd wel erg beperktVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:40:
Renamen maakt er nog geen ander bestandsformaat van. En dat moet dus wel. Maar daar kun je heel eenvoudig wel conversieprogramma's voor vinden.
Een bitmap is nog geen icon.
Windows laat hem zel zien als icon maar het is het nog niet
Omdat een .ico bestand een index heeft ziet VB.net heb niet als icon.
Een icon kan namelijk meerder formaat en kleur diepte in een bestand hebben (zelfs een bitmap 1600x1200 is mogelijk
)
Je zult dus een icon editor moeten gebruiken om het als icon in vb.net te gebruiken.
Windows laat hem zel zien als icon maar het is het nog niet
Omdat een .ico bestand een index heeft ziet VB.net heb niet als icon.
Een icon kan namelijk meerder formaat en kleur diepte in een bestand hebben (zelfs een bitmap 1600x1200 is mogelijk
Je zult dus een icon editor moeten gebruiken om het als icon in vb.net te gebruiken.
Paint is niet bedoeld voor het maken van icoontjes, daar kun je beter MicroAngelo oid gebruiken.
🇪🇺 pro Europa!
Microangelo!
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
SVG zou ik niet weten, maar er gaan geruchten dat vector afbeldingen gebruikt kunnen worden. Mischien wmf of emf, svg kan ik nergens vinden.
Verwijderd
Ik heb hier en daar gelezen dat Microsoft daar niet echt veel aandacht gaat besteden. Ze hebben dat XAML en Avalon gebeuren wat weer helemaal geweldig moet gaan worden, maar hebben niet echt gekeken naar de mogelijkheid om zelf een soort SVG support te maken.
SVG?
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
een beetje oud nieuwsbericht, maar hier lijkt het alsof er inderdaad vector icons gebruikt gaan wordenHunterPro schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:14:
weet iemand, even heel offtopic hoor, of windows longhorn capaciteit voor svg-icons gaat kennen?
nieuws: Microsoft maakt gebruik van SVG in Longhorn
Pagina: 1