Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Als deze in SP1 zitten, zitten deze ook in SP2. simpel. Service Packs zijn altijd cumulatief.
Windows XP heeft zoiezo ondersteuning aan boord voor USB2
Daarom tref je ook geen drivers aan hiervoor. Wel logisch. Wart is precies het probleem?
Heb je al in veilige modus gekeken? Werken je USB-poorten niet? Misschien is het device aan de andere kant wel niet sneller als je geen hoge snelheden haalt.
Wat je ook nog kan doen is de USB-devices en de USB Root Hub uit je apparaatbeheer wegmikken, en deze na een reboot door Windows opnieuw laten herkennen
Ik mik nog even [XP] in de titel, omdat dit verplicht is in Windows Operating Systems zoals je in Windows Operating Systems - Policy hebt gelezen.
Windows XP heeft zoiezo ondersteuning aan boord voor USB2
Heb je al in veilige modus gekeken? Werken je USB-poorten niet? Misschien is het device aan de andere kant wel niet sneller als je geen hoge snelheden haalt.
Wat je ook nog kan doen is de USB-devices en de USB Root Hub uit je apparaatbeheer wegmikken, en deze na een reboot door Windows opnieuw laten herkennen
Ik mik nog even [XP] in de titel, omdat dit verplicht is in Windows Operating Systems zoals je in Windows Operating Systems - Policy hebt gelezen.
Heb je de intel chipset drivers al geinstalleerd ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja ik heb de intel chipset drivers geinstalleerd, maar dan doet die het nog steeds niet, en als ik windows automatisch laat zoeken naar de drivers dan krijgt die ze niet te vinden. Het usb apparaat wat ik gebruik is gewoon een usb 2.0 memory stick en als ik hem in de computer steek dan zegt die "Snel usb apparaat op trage usb hub aangesloten" dus hij is wel degelijk niet geinstalleerd maar draait gewoon op de snelheid van usb 1.0
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Verwijderd
wat betreft die atapi.sys melding, heb je niet toevallig deamon tools of zo geinstalleerd? Zo ja die verwijderen en dan het service pack nog een keer installeren.
Ja die heb ik wel geinstalleerd, ik zal het wel even proberen
Pagina: 1