Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik kan niet inloggen op de FP

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Heel lastig, ik kan niet inloggen als ik op de FP ben.

Hierdoor kan ik geen gebruik maken van de "vraag en aanbod" en ook niets posten op de FP.

Ik heb dit altijd al gehad maar het heeft me nooit iets kunnen schelen, totdat ik net even wat hardware tekoop wilde zetten.
Ik krijg de volgende melding: Sorry, maar die username/password combo is onjuist...

Als ik op het GoT forum ga, log ik automatisch in en ik heb al eens de password-mailer geprobeerd maar zoals ik allnang wist, type ik telkens het goede password.

Als ik deze optie jies: " Alle voorgaande sessies beëindigen " , krijg ik precies dezelfde waarschuwing. Het uitzetten van mijn firewall (sofwarematig) help ook niet.

Weet iemand de oplossing voor mij?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GoT en de FP hebben nog aparte accounts, dus je zult los moeten reggen voor de FP :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

GoT en T.net gebruiken een andere database, waardoor je je dus 2 keer registeren en 2 keer moet inloggen.
We zijn druk bezig om dit ongemak te tackelen, maar op dit moment kan het nog even niet anders.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.