Toon posts:

welke driver voor je DMX XFire 1024 gebruiken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

mijn vraag is welke drivers gebruiken jullie
in combinatie met welke windows-versie.
en welke problemen doen zich eventueel voor.
bij voorbaat vriendelijk dank voor jullie medewerking and have a nice weekend ;)

KiD

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb gister een Xfire 1024 gekocht. Bij het installeren van de originele drivers: een blauw scherm :(
Nieuwe drivers gedownload, installeren, alles goed.... maar bij het opnieuw opstarten crasht windows (98). Toen de gameport uitgeschakeld. Ik heb nu geluid maar.... Bij het afspelen van cd's doen de achterste van mn 4 speakers niets :(
Ik ga nu nieuwe drivers zoeken, ik hoop maar dat die niet te groot zijn (56k :()

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Ook onder XP een bitch om te instaleren. Je hebt verschillende bestanden van de Windows CD nodig. Als je SourcePath niet goed is.
En je niet al te veel van windows snapt. Mission Impossible.

En wat die achter speakers betreft je moet het wel instellen in de mixer.

Veder is het de beste geluids kaart 4.1 iig veel beter dan creative .

En wat drivers betreft wat dacht je van de nieuwste :+ Schijnt dat je ook Hercules drivers kunt gebruiken.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gewoon de nieuwste drivers uitpakken en dan handmatig bij de installatie (control-panel) de drivers selecteren.
werkt bij elke windows versie.

Je moet NIET de setup draaien (setup.exe)

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22
De Hercules drivers deden het bij mij stukken beter dan de Terratec drivers. Je moet alleen ff het inf bestandje veranderen, nadat je de drivers uitgepakt hebt. Ergens in AVH staat een post van mij met instructies, UTFS dus!

De Xfire is een leuk kaartje, alleen jammer dat ie om zeep geholpen wordt door de kl*te drivers van Terratec.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Simpel: gewoon deze drivers pakken: driver en dan van je cd de menu's en dergelijke installeren.

Staat allemaal ook in de faq op die website trouwens hoe dat moet enzo :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen bij wie de gamepoort een Bsod genereert?

Always outnumbered, never outgunned!

Pagina: 1