Ik heb bij een site een menu wat te lang was om te bekijken bij 800*600. En aangezien ik dit menu alleen anders wil hebben voor resoluties van 800*600 heb ik even gezocht voor een resolutie check(deze)
Nu werkt deze perfect in FireFox , maar in internet explorer wil die niets doen. Dit is wat ik heb geprobeerd:
- zonder quotes
- met 1 =
- screen.width <= '801'
- als ik
verving door
dan werdt het altijd de index.php?menu=1024
Hij wil dus op een een of andere manier die if functie niet accepteren, terwijl die in FireFox dat wel doet. Nu is dit een van de weinige keren dat ik met javascript werk en ik heb geen idee wat ik zou moeten veranderen (omdat het hele zaakje in FireFox gewoon werkt).
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script type="text/javascript"> if (screen.width == '800' ) { document.location = "index.php?menu=800"; } if (screen.width == '1024' ){ document.location = "index.php?menu=1024"; } </script> |
Nu werkt deze perfect in FireFox , maar in internet explorer wil die niets doen. Dit is wat ik heb geprobeerd:
- zonder quotes
- met 1 =
- screen.width <= '801'
- als ik
code:
1
2
3
| if (screen.width == '1024' ){
document.location = "index.php?menu=1024";
} |
verving door
code:
1
2
3
| else {
document.location = "index.php?menu=1024";
} |
dan werdt het altijd de index.php?menu=1024
Hij wil dus op een een of andere manier die if functie niet accepteren, terwijl die in FireFox dat wel doet. Nu is dit een van de weinige keren dat ik met javascript werk en ik heb geen idee wat ik zou moeten veranderen (omdat het hele zaakje in FireFox gewoon werkt).