Boehoeeeee
!
Ben begonnen met de voorbereidingen van de installatie van Linux Fedora (Verwijderd in "Bootmagic vraagt om diskette"), maar het lukt niet :|!
Na het kiezen van m'n toetsenbord kreeg ik de volgende 'bug'-melding:
En direct daarna (ongeacht of je op resume/annuleren drukt)
Dan kreeg je de opties resume en cancel. Eerst op resume gelkikt, werkte niet: kreeg dit scherm.

Opnieuw opstarten dus en daarna op annuleren klikken; de installatie zette zich voort.
Verschillende stappen doorgelopen (waar ik af en toe ook zo'n foutmelding kreeg.).
Sja: dan het partitioneren. Lukte niet. Heb drie schijven C: voor Windows gereserveerd en D: hou ik voor Linux. Automatisch partitioneren werd absoluut aangeraden volgen het blad 'Linux starter'.
Maar ja, als ik automatisch partitioneren deed kwam ik dit tegen:

GRMBL. Dan maar handmatig partitioneren (wat absoluut afgeraden werd
).

Maar dat durfde ik niet.
Boehoe... Waarom gaat het nu mis, mede Tweakers...
Dankuwel
Ben begonnen met de voorbereidingen van de installatie van Linux Fedora (Verwijderd in "Bootmagic vraagt om diskette"), maar het lukt niet :|!
Na het kiezen van m'n toetsenbord kreeg ik de volgende 'bug'-melding:
code:
1
| (heads>0) at disk_dos.c:485 in function probe_partition_for_geom() failed |
En direct daarna (ongeacht of je op resume/annuleren drukt)
code:
1
| (sectors<=63) at disk_dos.c:490 in function probe_partition_for_geom() failed |
Dan kreeg je de opties resume en cancel. Eerst op resume gelkikt, werkte niet: kreeg dit scherm.

Opnieuw opstarten dus en daarna op annuleren klikken; de installatie zette zich voort.
Verschillende stappen doorgelopen (waar ik af en toe ook zo'n foutmelding kreeg.).
Sja: dan het partitioneren. Lukte niet. Heb drie schijven C: voor Windows gereserveerd en D: hou ik voor Linux. Automatisch partitioneren werd absoluut aangeraden volgen het blad 'Linux starter'.
Maar ja, als ik automatisch partitioneren deed kwam ik dit tegen:

GRMBL. Dan maar handmatig partitioneren (wat absoluut afgeraden werd

Maar dat durfde ik niet.
Boehoe... Waarom gaat het nu mis, mede Tweakers...
Dankuwel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 13:59 ]