Ik heb een jaar abbo van Orange (30 E per maand) gratis gekregen bij de Belcompany. In principe KRIJG ik dus 12 * 30 E =360 E beltegoed. (ik betaal 11 keer 30 E per maand en kreeg 330 E op mijn rekening gestort). Vervolgens heb ik ook nog het abbo laten omzetten na een half jaar naar een 20 E abbo. Ik heb dus per saldo 360 E beltegoed gekregen en 60 E aan geld.
Ik kan het beltegoed opmaken aan bellen met Orange en dan belast ik hun netwerk. Maar als ik al het geld opmaak door giro-555-SMS'jes te versturen dan gaat het geld naar Azie. Dat zou dus een financiele strop zijn voor Orange. Zij hebben liever dan ik gewoon ga bellen neem ik aan. Dat kost hen alleen belasting ven het netwerk.
Klopt deze redenering of snap ik het niet helemaal?
Ik kan het beltegoed opmaken aan bellen met Orange en dan belast ik hun netwerk. Maar als ik al het geld opmaak door giro-555-SMS'jes te versturen dan gaat het geld naar Azie. Dat zou dus een financiele strop zijn voor Orange. Zij hebben liever dan ik gewoon ga bellen neem ik aan. Dat kost hen alleen belasting ven het netwerk.
Klopt deze redenering of snap ik het niet helemaal?
[ Voor 15% gewijzigd door Sneak[3G] op 16-01-2005 13:54 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM