Windows Media Center als PC en als Media Center

Pagina: 1
Acties:

• mkrgoede
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 11:55
Hallo mensen,

Ik wil een pc waar ik nu op werk gaan gebruiken als media center. Ik wil er dan ook MCE2005 opzetten, een TV kaart inzetten en de afstandbediening erbij kopen. Mijn vraag is alleen of dit wel mogelijk is. Kan ik op de pc gewoon blijven werken en kan de TV ook gewoon aanstaan terwijl ik bijvoorbeeld een word document type ?? Ik kan op tweakers veel vinden maar een hoop is erg verwarrend vandaar...

Thanks

Verwijderd

ja kan maar moet je ook een videokaart hebben waarbij je het tv beeld naar je tv kan zetten en je pc beeld naar je pc zodat je dus 2 schermen tegelijk hebt.

dan kun je word en tv tegelijk gebruiken

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 14:04

The CarNagE Man

SüperG33K

Dat is gewoon mogelijk. Een media center pc is gewoon een normale pc. Het programma media center is alleen maar iets er om heen er binnen in zit gewoon Windows XP Professional

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 17:04
Kijk wel uit met het kopen van een tv kaart, want ik heb *gehoord* dat windows MCE geen pinnacle kaartjes ondersteunt. *correct me if i'm wrong*

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 14:04

The CarNagE Man

SüperG33K

koop een Hauppauge kaartje die worden wel ondersteunt door Microsoft.

• mkrgoede
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 11:55
Ik ga een Hauppauge PCR 150MCE kaart kopen. Maar dan moet het toch gewoon mogelijk zijn dat mijn tv kan draaien en dat ik gewoon op mijn pc kan werken. De videokaart die in mijn Dell pc zit is een Ati Radeon X300 SE 128 MB.
Pagina: 1