Je kan hem toch gewoon vervangen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
je kunt navuller en kloon cartridges kopen in de winkel.
navullen kan op 2 manieren dacht ik, 1: seperate tank en een inktspuit.
Gewoon ff in de winkel vragen, hebben ze vast wel. Hebben ze het niet, NOOIT meer terug komen, want dan is het een "mindere" zaak.
navullen kan op 2 manieren dacht ik, 1: seperate tank en een inktspuit.
Gewoon ff in de winkel vragen, hebben ze vast wel. Hebben ze het niet, NOOIT meer terug komen, want dan is het een "mindere" zaak.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
ja duh!|:( zover was ik nou ook wel weer FrankGuthrie! Maar ik vroeg me af of dat wel kan. Lijkt mij een stuk goedkoper
Verwijderd
Is een beetje goedkoper inderdaad, totdat het mis gaat en je mooie Hp-tje een inkt bad is geworden ... Neem van iemand met ervaring aan dat het goed mis kan gaan met die navul rotzooi
... Ik heb al wat mooi versierde printertjes gezien.:)
Verwijderd
Je kan beter een nieuwe kopen, had een keer de ink cartridge van een hp deskjet plus bijgevuld, maar die ging dus lekken, ben een halve dga bezig geweest heel die printer schoon te maken
Het schijnt wel te kunnen... maar het voordeel van de hele cartdridge vervangen is dat de sproeigaten en contacten ook meteen vernieuwd worden zodat ie goed blijft werken.
Ik zou het dus niet doen.
Op www.inktpatronen.nl kun je trouwens ook merkloze cartridges kopen, die kosten maar de helft van het geld. En bij mij doen ze het altijd prima.
Ik zou het dus niet doen.
Op www.inktpatronen.nl kun je trouwens ook merkloze cartridges kopen, die kosten maar de helft van het geld. En bij mij doen ze het altijd prima.
Pagina: 1