Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[about:blank Buddy] Postvak in redirect*

Pagina: 1
Acties:

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 15:04

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
Ik zit met 2 probleempjes:

Mijn vader heeft een probleem met zijn hotmail, als hij op zijn msn op "klik hier om naar uw postvak in te gaan" klikt, gaat IE open en gaat hij naar het postvak in, na ongeveer 1 sec verpringt de pagina naar een of andere search pagina en in de adresbalk komt auto:blank, hij heeft al verschillende progies laten lopen als norton, adaware en spybot search and destroy, deze hebben het echter niet opgelost.
Enkel Spydoctor heeft het gevonden, onder de naam auto blank, in de logfiles staat dat het in meerdere bestanden staat maar hij kan het niet verwijderen.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen.

Het 2de probleem zit op mijn msn, telkens ik een gesprekskader open komt er een pagina om een mail naar die contactpersoon te sturen ik heb gescanned met AVG, adaware, msn messenger opnieuw geinstaleerd... niets verhelpt het probleem
Iemand een iedeetje ? :-)

Merci

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
http://www.scosoft.com/

Daar staat een util genaamd 'Remove about:blank Buddy'.

Wellicht dat het daarmee kan?

Op dit forum post iemand hetzelfde probleem, misschien staan er in de reacties oplossingen die bij je werken;

http://forums.maddoktor2....x.php?showtopic=1936&st=0

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk dat je inderdaad aan een virus/spyware moet denken. Helaas vangt Norton niet altijd alles. Wel de allerlaatste definities? Een online virusscan ergens anders geprobeerd?

Je topic verplaats ik even naar ons speciale malle waren hok (Italiaanse gerechten included :+ )

Software Algemeen > Beveiliging & Virussen, en zet ik even de variant in de topictitel :)

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 16-01-2005 15:28 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer eens met CWShredder en andere hieraan gelijke tools te scannen. Probeer ook even met HiJackThis eens te kijken of je daar nog verdachte entries ziet. :) Post eventueel ook de log hier, en geef aan wat je verdacht vindt. :) Het is overigens het meest verstandige als je een volledige scan in veilige mode doet, dit maakt het meestal wat makkelijker om te cleanen. :)

Signature