Ik heb een keuze uit twee systemen.
Mijn Doel lekker gamen zoals doom III op high.
ik heb dus deze twee systemen en ik wil jullie mening ook hebben.
De twee systemen zitten alle twee op ongeveer 1.600 euro's.
Ik maak een lijst zonder de branders en schermen etc, maar die zitten wel in de prijs
Systeem nr 1:
Kast>Een coolermaster Centurion 5 met 350 watt voeding.
Mobo>Asus A8V Deluxe ik ga voor deze omdat ik toch geen sli opstelling ga gebruiken en dan lijkt dit bord de best oplossing.
Proc>Een AMD 64 3500+ (1000mhz FSB)ik heb gehoord dat deze processor het goed doet in spellen en dat is dus de reden voor deze proc.
Geheugen>2X Corsair Value Select 512 MB DDR.
HDD> Een 160GB van Western Digital
VGA> Een Club3d 6600GT (AGP)ik wil niet echt veel gaan overclocken en dan gaat mijn voorkeur uit naar een 6600GT
Systeem nr 2:
Dit is een Dell pc dus hou daar een beetje rekening mee.
Mobo> Dit is een Intel 915G chipset het zal wel van Intel zijn.
Proc> Een P4 540 met HTT (3.2 Ghz - 800Mhz FSB - 1MB cache)
Geheugen> Ik weet niet welk merk ze gebruiken bij Dell dus ik schrijf de specs op. 1024 MB dual channel dus 2X 512mb 400 mhz
HDD> ook hier een 160GB
VGA>Een 256 Mb Pci-e Geforce 6800 ik weet verder geen specs want het is een OEM versie, en ik heb er niks over kunnen vinden.
Nou nu wil ik jullie mening horen over deze systemen en welke ik beter zou kunnen kiezen.
Dus brand los
BVD
Mijn Doel lekker gamen zoals doom III op high.
ik heb dus deze twee systemen en ik wil jullie mening ook hebben.
De twee systemen zitten alle twee op ongeveer 1.600 euro's.
Ik maak een lijst zonder de branders en schermen etc, maar die zitten wel in de prijs
Systeem nr 1:
Kast>Een coolermaster Centurion 5 met 350 watt voeding.
Mobo>Asus A8V Deluxe ik ga voor deze omdat ik toch geen sli opstelling ga gebruiken en dan lijkt dit bord de best oplossing.
Proc>Een AMD 64 3500+ (1000mhz FSB)ik heb gehoord dat deze processor het goed doet in spellen en dat is dus de reden voor deze proc.
Geheugen>2X Corsair Value Select 512 MB DDR.
HDD> Een 160GB van Western Digital
VGA> Een Club3d 6600GT (AGP)ik wil niet echt veel gaan overclocken en dan gaat mijn voorkeur uit naar een 6600GT
Systeem nr 2:
Dit is een Dell pc dus hou daar een beetje rekening mee.
Mobo> Dit is een Intel 915G chipset het zal wel van Intel zijn.
Proc> Een P4 540 met HTT (3.2 Ghz - 800Mhz FSB - 1MB cache)
Geheugen> Ik weet niet welk merk ze gebruiken bij Dell dus ik schrijf de specs op. 1024 MB dual channel dus 2X 512mb 400 mhz
HDD> ook hier een 160GB
VGA>Een 256 Mb Pci-e Geforce 6800 ik weet verder geen specs want het is een OEM versie, en ik heb er niks over kunnen vinden.
Nou nu wil ik jullie mening horen over deze systemen en welke ik beter zou kunnen kiezen.
Dus brand los
BVD
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 16:17 ]