Toon posts:

[XP] Windows laat alleen de eerste x bestanden zien.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenmiddag,,

Heb net mijn meest vreemde ervaring met windows ooit gehad... Als ik de map waarin ik muziekbestanden download open, laat windows alleen de eerste zoveel bestanden zien. (43 mappen en 3 mp3's).

Alle handelingen op deze map (openen, eigenschappen, hernoemen, etc) gaan ongebruikelijk langzaam, zowel in windows explorer als in total commander. In total commander zijn de bestanden trouwens ook onzichtbaar.

De bestanden hebben geen invisible propertie, en ook al hadden ze dat wel, dan nog zouden ze zichtbaar moeten zijn, mapinstelling zijn ingesteld om onzichtbare bestanden te laten zien.

Direct het adres invoeren van een map waarvan ik weet dat hij bestaat maar die windows niet laat zien, werkt normaal. Directory omhoog gaan, en de map is weer spoorloos verdwenen.

Afsluiten van explorer proces, en weer opstarten heeft geen zin. Rebooten computer heeft ook geen zin.

Voordat ik de hele schijf moet gaan formatteren, zou ik graag eventuele oplossingen weten, vind het weggooien van dik 100gig aan media best zonde.

Ik wacht met smart op uw antwoord, en met vriendelijke groet, Karel Kroeze.

P.S. Het probleem doet zich zover ik weet alleen voor in deze map.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 12:55 . Reden: P.S. ]

Verwijderd

hoezo heb je die media bestanden dan niet op cd gebrand.

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik niet de behoefte heb aan 20 cd's met mp3'sdie ik dan vervolgens (bijna) nooit meer luister omdat ik te lui ben om de juiste cd te zoeken.

en daarnaast ik heb een harde schijf speciaal voor mediabestanden (films, muziek, images etc), waarom zou ik dan cd/dvd's verspillen met branden?

maar toch bedankt voor je erg nuttige reactie

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ga even aan de slag met de hdd-tooltjes die in OM FAQ / Beleid genoemd worden.

Wees ook even vriendelijk tegen de tweakers die je een tip geven. Een backup is erg handitg. Een harde schijf kan zo vanuit het niets zonder dat je het aan ziet/hoort komen stoppen met functioneren. voor spanningsverschillen zijn ze bijvoorbeeld heel gevoelig.

Misschien is dit wel een virus of spyware. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat heb je met google gevonden, met de GoT search en op microsoft.com? We verwachten namelijk wel dat je eerst een uitgebreid vooronderzoek doet alvorens je vraag hier neer te zetten. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens grondig door :)

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 16-01-2005 13:23 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Weet iemand al een antwoord op deze vraag, ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met een muziekcomputer. Alle albums startend to en met de "M" kan ik zien, de rest niet meer. Maar deze staan absoluut op de schijf. Via een USB-stick dezelfde mappen gekopieerd en dan vraagt Windows of ik de mappen met exact dezelfde namen wil overschrijven....

Van alles ingetikt in google en niets gevonden helaas. Blijbaar niet de goede query, want het lijkt me sterk dat ik 1 van de weinigen ben, alhoewel ik dit probleem ook nooit ben tegen gekomen.

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12-2025

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

* Kun je de verborgen map(pen) wel selecteren dmv een "select all" bijvoorbeeld?
* Heb je de standaard fix tools al geprobeerd, zoals "chkdsk /f /x" bijvoorbeeld?

[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 20-03-2008 10:56 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Pagina: 1