Toon posts:

[XP] Kan Radeondrivers niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wist ik niet goed waar ik dit topic moest openen, maar hier in WOS lijkt me toch wat toepasselijker.

Ik heb (beetje dom misschien) dat Avalon geinstalleerd in Windows XP.
Maar hiervoor had je eerst SP2 nodig dus installeerde ik die eerst.
Daarna Avalon geinstalleerd en gereboot.
Alles deed het OK alleen ik merkte dat er hetzelfde effect optrad als je drivers niet geinstalleerd zijn.
Dus ik probeer de Radeondrivers te installeren, maar ik krijg de volgende foutmelding: Setup kon de installatie niet voltooien, probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens Setup uit te voeren. Dit is volgesmij al het geval..
Toen ik de Omega drivers installeerde lukte het wel, althans dat dacht ik.
De installatie was succesvol voltooid, maar als ik rebootte kreeg ik de melding dat het ATi Configuratiepanel niet kon worden opgestart.
Ik dacht in 1e instantie dat het aan SP2 lag, dus uninstallde ik deze, dit mocht niet baten.
Daarna uninstallde ik Avalon en Framework 2.0 Beta, ook dit mocht niet baten.
Mijn laatste redmiddel zou dan systeemherstel moeten zijn, deze voerde ik uit maar ik kreeg doodleuk de melding na een poging te herstellen dat er te weinig schijfruimte aanwezig was.
Hieropvolgend uninstallde ik een paar applicaties en probeerde het nog een keer.
Maar tevergeefs, alle herstelpunten waren plotsklaps verdwenen.
En nu post ik hier, of jullie misschien nog een oplossing weten, ik kom er niet uit :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 12:43 ]