Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe firmware iriver ifp 800 serie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel de firmwareversie 1.25
Nu zijn er twee nieuwe uit:
1. De ums versie
heeft iemand deze al en hoe bevalt hij? :?
2. versie 1.29
Nu bij deze vraag ik mij af wat het verschil is met
versie 1.25
Welke verbeteringen zijn hier aangebracht? :?
En is deze versie dezelfde als de ums (zonder ums dan)

alvast bedankt :)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Ik zou hem in het iRiver spelers topic zetten, daar weten ze er meer van en dan is het forum geen zooitje...

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Staat er op de site van iRiver geen changelog?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

hier kun je precies zien wat de veranderingen zijn

het lijkt overigens geen UMS firmware te zijn

Verwijderd

Topicstarter
Tozzman schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 06:51:
hier kun je precies zien wat de veranderingen zijn

het lijkt overigens geen UMS firmware te zijn
Alvast bedankt,
maar dat zijn toch de veranderingen die in firmware 1.25 van kracht zijn gegaan.
Ik zie nog steeds geen reden om te upgraden
Op het iriverforum beginnen er ook mensen zich af te vragen wat de verbeteringen zijn,
maar toch nog veel onduidelijkheden.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Met de nieuwe firmware van de 700 serie word de mp3speler als usb opslagapparaat gezien in windows, je hebt ut programma dus niet meer nodig :).

w00t

Verwijderd

FireStarter schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:42:
Met de nieuwe firmware van de 700 serie word de mp3speler als usb opslagapparaat gezien in windows, je hebt ut programma dus niet meer nodig :).
Heb ik gedaan met mijn 795. Heel handig dat de computer hem nu ziet als 'USB mass storage device', maar de opnamemogelijkheden zijn opeens sterk minder geworden. Op het forum daar schrijft iemand hierover:

"I just upgraded my firmware to version 1.28 and i'm happy that the device is now recognised as a USB mass storage device BUT, why is recording from Line-in only possible in 96kbps MAX...?? It used to be max 320Kbps. Is there a firmware version that is AND UMS AND at least 128kbps encoding? Or if iRiver reads this, could you guy's make one?"

Een antwoord van een gebruiker was:

"The 96kbps limit seems to be iRiver's answer to music piracy. There are no firmware versions that have both USM and high bit rate recording. Don't hold your breath waiting for it. I would be suprised if high bit rate recording with UMS is ever supported.I use my computer to rip CDs anyway."
Pagina: 1