[Norton Antivirus] Werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 09:55
Ik zag gister op het net een proggie om het register van Windows een beetje in orde te laten maken en fouten te laten fixen etc.
(Dit programma, RegScrubXP)

Nu had ik dit programma laten draaien en hij zei dat hij iets van 112 fouten had gevonden en gemaakt. Alleen, nu doet Norton Antivirus het niet meer! Ik heb hem al twee keer geuïnstalleerd en weer opnieuw erop gezet, maar dan draait hij wel onder in de balk maar instellingen kan ik niet meer veranderen. Het enige dat ik nog kan doen is LiveUpdate, maar dan kan hij de updates weer niet installeren! Ik krijg dan deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/plaatje77/blargh.jpg

Help? :'(

Verwijderd

Download of koop de 2005 versie maar liever nog Norman of McAfee....

Norton 2003 en 2004 gaan niet samen met XP SP2!!!!!

• Chalk
Hij doet het niet met service pack 2? Maar ik heb hem geinstalleerd op service pack 1 en daarna heb ik service pack 2 erop gezet, maar toen deed hij het nog wél! :/

Verwijderd

Gezien het feit dat het gezeur begonnen is na het uitvoeren van een register-clean-tooltje, denk ik niet dat je het in SP2 moet zoeken.

Je beste kans is waarsch. terug gaan naar een restorepoint. Deze kun je vinden in de optie 'help en support' oid in het startmenu.

Verwijderd

Wish m luck... Maar wacht maar af... Mijn ervaring is dat Norton 2003/2004 bij SP2 regelmatig uitvallen

• Chalk
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:07:Je beste kans is waarsch. terug gaan naar een restorepoint. Deze kun je vinden in de optie 'help en support' oid in het startmenu.
Je bedoelt systeemherstel?

[ Voor 42% gewijzigd door Chalk op 17-01-2005 20:45 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ja. :)

Signature

• Chalk
Dit had ik al gedaan maar daarmee herstel ik jammer genoeg niet het windows register mee en dus ook niet Norton :'(

Verwijderd

Verwijder eens de inhoud van de folder
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\LiveUpdate\Downloads
en probeer daarna nog eens te updaten

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 22:16

Strikie

Athletics

check je register eens handmatig en haal alles wat met Symantec te maken heeft weg , gebruik ook de zoekfunctie van XP eens en haal alles van Symantec en Norton weg.
Rebooten en Norton opnieuw installeren.

Welke versie gebruik je? Mocht je 2003 of lager gebruiken kan je deze uninstall tool gebruiken.

http://www.techzonez.com/boogspics/Norton_Remover_v02.07.rar

[ Voor 29% gewijzigd door Strikie op 18-01-2005 15:57 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Chalk
Ok ik heb hem geuninstalled met dat bestandje en er weer opnieuw opgezet. Maar het heeft maar gedeeltelijk geholpen. :/
Het programma zelf heeft nu geen probs meer, het enige waar ik nu nog problemen mee heb is het updaten... 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Chalk op 19-01-2005 21:08 ]

Pagina: 1