Toon posts:

Minolta Dimage Z1 Nooit scherp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo! ik heb de laatste tijd erg veel last met mijn camera, dat hij wel scherpstelt. maar dan maak i kde foto en is hij onscherp! een camera moet tog gewoon klik foto kunnen doen, en niet zo wazig? hij staat op auto....

ligt het aan de camera? of aan mij?

alvast bedankt!

Sebastiaan

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Kan je een voorbeeld laten zien? Misschien is het wel bewegingsonscherpte :?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

zitten er geen vette vingers op de lens? Dan stelt ie niet meer goedscherp.!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
en as je 'm dan manueel focuset (dat kan toch op de Z1?)

|>

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03
Waarschijnlijk ligt het aan jou :P
Lijkt mij een gevalletje bewegingsonscherpte.. heb je al snel met zo'n tig keer zoom camera.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik heb een Olympus C-70. Strontvervelend ding, je kunt noooit eens een keer
snel ff een fotootje maken in welke stand die ook staat. Altijd scherpstellen,
irritant superfel rood lampje wat er uitkomt zodat de persoon een vage bek
trekt omdat dat in zijn ogen schijnt. Waarom kan er op dat superdure kreng
niet gewoon een snapshot optie zitten zoals een NORMALE camera. Kan niet eens
snel ff random fotootjes maken op een feest ofzo. :r

Echt mijn Finepix 1300 was veel fijner wat dat betreft.

Verwijderd

Topicstarter
klopt! het liefst heb je echt altyd een standard bij je :( echt stom dat ie niet kan klik-foto 'en

mvg

Verwijderd

Jullie kunnen het gewoon niet! :+

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:35:
klopt! het liefst heb je echt altyd een standard bij je :( echt stom dat ie niet kan klik-foto 'en

mvg
Sorry hoor..heb hier ook een Z1 maar kan klikken wat ik wil en het is gewoon scherp. Misschien heb je een chronische rukhand zodat je de cam niet stil kan houden?

offtopic:
En misschien iets beter letten op de inhoud van je post. Hoofdletters, leestekens, goede zinnen en spelvouten

[ Voor 19% gewijzigd door Ebayzo op 16-01-2005 23:07 ]

Default blanke hetero

Verwijderd

Misschien moet de TS gewoon even een paar foto's met EXIF info posten en houden we tot die tijd gewoon even ons commentaar voor ons ;)

Verwijderd

EbAyzo schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:06:
[...]
Sorry hoor..heb hier ook een Z1 maar kan klikken wat ik wil en het is gewoon scherp. Misschien heb je een chronische rukhand zodat je de cam niet stil kan houden?

offtopic:
En misschien iets beter letten op de inhoud van je post. Hoofdletters, leestekens, goede zinnen en spelvouten
Z1 ia toch niet gestabiliseerd (IS)? Dan kan ik me best voorstellen dat je op maximale zoom toch een paar stops terug moet gaan om schokken / waas te voorkomen door trillingen van je hand.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40

YellowCube

Wait...what?

Xtuv schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:34:
Waarschijnlijk ligt het aan jou :P
Lijkt mij een gevalletje bewegingsonscherpte.. heb je al snel met zo'n tig keer zoom camera.
EbAyzo schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:06:
[...]

offtopic:
kan 1 van jullie mij vertellen hoe TS geholpen is met deze geweldige adviezen?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Als de TS nou, zoals verzocht in een van de fantastische adviezen, even wat voorbeeldjes post, kunnen we misschien echt advies geven. Nu lijkt het er op dat de TS gewoon een te geavanceerde camera heeft voor zijn doel en that's it...
Pagina: 1