Toon posts:

kruidvat dvd speler problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:( oke ik had dus zo'n dvd speler van kruidvat ene DVD5000p, ik kreeg problemen met me tv dus voor zekerheid heb ik de dvd speler geruild tegen een nieuwe (btw scartkabel van deze dvd speler deed t ook niet maar da was niet zon probleem had zelf een andere). Nu heb ik dus een andere en verdomd :( bij deze is de scart kabel ook kapot met die scartkabel krijg ik 8 KLEUREN (zo geschreven) door t tvscherm ... maar das niet zon probleem(heb zelf wel andere scart kabel en krijg ik dat niet door beeld) alleen nu heb ik met deze dvd speler dat wanneer ik m aanzet dat ie eerst een minuut zwart beeld geeft, en knippert en daarna pas op het dvd scherm springt echt heel irri dvd lade wil op dat momemt ook niet open :( wat een bagger ding
als ie t eenmaal doet en afspeelt krijg ik een beetje schuine wazige lijntjes door t scherm niet uberscherp beeld dus

weet iemand mss wat dit is anders moet ik weer bij t kruidvat om n nieuwe zeuren
:'(
volgens nl-wetgeving kun je toch je geld terugkrijgen wanneer je binnen 14 dagen ruilt?

als da zo is gaak dat zeker doen 1 en al ellende met dat ding :(

Boos op kruidvat zijnde matthijs :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 00:13 ]

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Waarom niet terug naar het Kruidvat gaan, zeggen dat ze geen elektronicawinkel zijn en je geld terugvragen?

Verwijderd

Topicstarter
Kaj. schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:17:
Waarom niet terug naar het Kruidvat gaan, zeggen dat ze geen elektronicawinkel zijn en je geld terugvragen?
hehe ja ... toen ik eergisteren de dvd speler wou ruilen gingen ze ook al moeilijk doen dat ik m moest opsturen naar reparatiecenter enzo.. :r maar uiteindelijk gaven ze toch een andere :r

bagger kruidvat :r

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 00:19 ]

Verwijderd

Ik wil het niet vragen, maar waarom koop je dan ook een DVD speler bij het kruidvat/ aldi/ lidl/ gamma, etc? Dat is vragen om moeilijkheden! Wees een vent en geef ff 6 tientjes uit aan een normaal merk, je zult zien dat die spelers beter beeld en geluid hebben. Wel ff een fatsoenlijke scart kabel bij kopen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 09:40:
Ik wil het niet vragen, maar waarom koop je dan ook een DVD speler bij het kruidvat/ aldi/ lidl/ gamma, etc? Dat is vragen om moeilijkheden! Wees een vent en geef ff 6 tientjes uit aan een normaal merk, je zult zien dat die spelers beter beeld en geluid hebben. Wel ff een fatsoenlijke scart kabel bij kopen!
mja dat gaak idd ook ff doen .. ff morgen geld terugeisen :O

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

volgens nl-wetgeving kun je toch je geld terugkrijgen wanneer je binnen 14 dagen ruilt?
Nee dat is niet zo. Lees maar op juridische pagina's. Ze zullen het waarschijnlij wel doen, maar het is zeker geen recht en staat al helemaal nergens in de wet.

Verder is dit gewoon stuk en moet je dan gewoon terug

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.