Beste mensen, afgelopen week is mijn website voor een schoonmaak bedrijf afgekomen en vanavond vroeg kreeg ik de gegevens door van de host op lycos (blijft een vies woord vind ik
). ik gebruik via lycos het programma WebFTP om zo mijn bestanden up te loaden naar hun server. allemaal goed en wel en al mijn bestanden (ja echt al de nodige files) staan nu op hun server. dus ik controleren en ik ga naar hun website. zie ik dat de .htm files het wel doen maar de plaatjes niet
. k balen en zoeken in de source naar eventuele typefouten, die ik tenslotte niet kon vinden. het waren allemaal *.png images dus ik denk dat hij die misschien niet aan kon ofzo, dus ik 1 plaatje omgezet in *.jpg en weer gaan kijken. uiteraard geen verandering. toen ff grondig doorzocht in File naam en link in mn source of er geen hoofdletter verschillen stonden, of ik niet per ongelijk JPG/jpg/JPEG/jpeg e.d. had staan, maar kon echt niks ontdekken. conclusie, mn plaatjes doen het niet
ze zijn aardig belangrijk aangezien het menu een imagemap is ... ik weet niet of het helpt maar ik zal in ieder geval een paar codes van de images hier gooien en de link naar de site:
http://www.huishoudhulpcentrale.nl
code:
[img]"logo.jpg"[/img]
[img]"banner.png"[/img]
[img]"menu.png"[/img]
dit zijn zomaar een paar plaatjes, ook is dit niet de enige site waar ik dit mee heb. ik ben zelf ook voor me eigen een beetje aan het klooien en daar heb ik precies hetzelfde probleem. hij upload wel de *.htm(l) files maar niet de images... zwaar irritant...
ik hoop dat jullie mijn verlosser zijn aangezien de klant al betaald heeft en graag resultaat wilt zien.
ze zijn aardig belangrijk aangezien het menu een imagemap is ... ik weet niet of het helpt maar ik zal in ieder geval een paar codes van de images hier gooien en de link naar de site:
http://www.huishoudhulpcentrale.nl
code:
[img]"logo.jpg"[/img]
[img]"banner.png"[/img]
[img]"menu.png"[/img]
dit zijn zomaar een paar plaatjes, ook is dit niet de enige site waar ik dit mee heb. ik ben zelf ook voor me eigen een beetje aan het klooien en daar heb ik precies hetzelfde probleem. hij upload wel de *.htm(l) files maar niet de images... zwaar irritant...
ik hoop dat jullie mijn verlosser zijn aangezien de klant al betaald heeft en graag resultaat wilt zien.