Gezcht: bedrij waar je je eigen pc kunt samen stellen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-12-2021
Hallo,

Ik zoek een goedkoop bedrijf waar u goede ervaringen mee heeft/goede dingen over gehoord hebt waar ik mijn pc kan samenstellen.

(Ideetje over "wat mijn pc zou moeten zijn": ~3 Ghz, AMD of pentium, goede videokaart, ~1 Gb ram)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

dell.nl :?
of gewoon de computerzaak op de hoek :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, laten we het andersom doen: noem een computerwinkel waar dat _niet_ kan, ik vrees dat dat hard zoeken wordt :D

voor ervaringen: www.tweakers.net/shopsurvey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 21:29

Tux

Bij erg veel computerzaken is het mogelijk om zelf de onderdelen te selecteren en die onderdelen door de winkel tot een complete computer te laten assembleren. Dus zoek een aantal bedrijven op en kijk wat er mogelijk is ;)

/spuit11 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tux op 15-01-2005 22:38 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microfreak
goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microfreak
snelle reacties :) bedankt voor "http://www.tweakers.net/shopsurvey"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:24

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.mycom.nl :?

Maar ik denk dat dit richting een opsom topic gaat :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 22:44
ja.

:?

In de shopsurvey waar al eerder een linkje naar gegeven is staat ook een prijsindex...
Even zelf wat zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Als je voor lokale computerwinkels kiest gewoon even bij meerdere winkels een offerte laten uitbrengen en die dan even vergelijken :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

al denk ik niet dat dit topic een lang leven heeft, maar icomputers heeft scherpe prijzen en perfecte service :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
www.mycom.nl
www.informatique.nl
www.dell.nl
Noem maar op. Er is geen bedrijf dat alle onderdeeltjes als goedkoop heeft staan in de vitrine of op internet. Als je goedkoop uit wil zijn, moet je alle stuntaanbiedingen van de pricewatch nemen. Of je dan UITEINDELIJK goedkoper uitbent is maar de vraag, moet je zelf een beetje logistiek benaderen. (verzend kosten/benzinekosten OF voor 5 euro bij hetzelfde bedrijfje kopen dat het leuk meekomt met dezelfde rembours kosten etc etc etc)

edit:
Denk dat je beter een hele dag op z'n HCC beurs rond kan lopen ... dat is toch wel wat handiger. Nadeel is alleen dat er zo slecht omgegaan word met die spullen :(
Gelukkig geld garantie nog :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door LinuX-TUX op 15-01-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voordat iedereen verder gaan met zijn/haar favroiete shops op gaat noemen, komt hier nog een slotje op. :P Het lijkt me duidelijk waar je beoordelingen kan vinden van gebruikers mbt bepaalde (web)shops en waar de goedkoopste componenten te krijgen zijn. Let hierbij ook b.v. op het prijsindex cijfer in de shopsurvey. :)

Lijkt me wel duidelijk zo dus. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.