we hebben ons doe het zelf pakket van adsl aangeleverd gekregen. nu blijkt dat we niet een standaard telefoon aansluitpunt hebben. in de meterkast zit niks van een dikke ptt kabel. Het enige wat ik gevonden heb is bij een telefoonstopcontact in kamer, waar ook een extra verlengkabel naar de werkkamer / naar boven aangesloten zit. Ik heb nu dus geen flauw idee hoe ik mijn adsl aan kan sluiten. Wie kan mij hierbij helpen?
Daarnaast: er staat in de handleiding dat als de afstand tussen het modem en de slitter groter is dan ca 5 a 6 meter, je beter een utp kabel kunt gebruiken. nu heb ik hier dan nog een utp kabel liggen van het chello internet dat er uit gaat. deze zou ik dan gewoon kunnen gebruiken? mits lang genoeg...
het belangrijkste is nu echter om het punt te vinden waar zon adsl aangesloten kan worden...
Daarnaast: er staat in de handleiding dat als de afstand tussen het modem en de slitter groter is dan ca 5 a 6 meter, je beter een utp kabel kunt gebruiken. nu heb ik hier dan nog een utp kabel liggen van het chello internet dat er uit gaat. deze zou ik dan gewoon kunnen gebruiken? mits lang genoeg...
het belangrijkste is nu echter om het punt te vinden waar zon adsl aangesloten kan worden...